هو

سلام.

Bless are those  who are  pure  in heart   ...

خوشا به حال پاکدلان...

 

نظرات 44 + ارسال نظر

با سلام وعرض تشکراز شما دوست عزیز برای حضور در وبلاگ کفتر چاهی و نظر سازنده شما.
کفتر چاهی با عنوان سرگذشت حضرت نرجس خاتون( قسمت دوم) منتظر نظر، پیشنهاد و انتقاد شما دوست گرامی جهت بهتر شدن این وبلاگ می باشد موفق باشید.با تشکر امیدی
برای تعجیل در ظهور اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

با سلام و آرزوی ساعاتی خوش.حکمت تازیانه طبق روال هرهفته جمعه بروز شد.با سپاس

سلام دوست من = از شما ممنونم که به وبلاگ من سر زدین = بسیار ممنون = وبلاگ شما بسیار زیباست = مطالبش رو خوندم = واعقا دست شما درد نکنه = براتون آرزوی موفقیت می کنم
یا علی
التماس دعا

سلام مرضیه جان،خوبی؟
منم تسلیت عرض میکنم
انشاا... خدا به خانواده های این عزیزان سفر کرده ، صبر عنایت بفرماید
ممنونم از حضور پرمهر و همیشگیت در سرزمین نور
برات بهترین ها رو آرزومندم
شاد باشی و سلامت
در پناه حق و التماس دعا

سلام مرضیه جان. خوبی عزیز ؟ نمیدونم با کدام واژه میشه این فاجعه اسفناک رو تسلیت گفت . بخدا قلم یاری نمی کنه و فقط چشم هست که با اشگ هایش سوز درد را می سراید

سلام دوست من
آری مجال، بی رحمانه اندک بود

به نام حضرت دوست ......

سلام مرضیه جان ......

درسته واقعا مجال بی رحمانه اندک بود و واقعه سخت نا منتظر .....


ان شاءالله خدا به بازمانده ها صبر عنایت کنه ....

ببخش که دیر اومدم واقعا شرمنده ....

مهدوی باشی .....

در پناه حضرت دوست ...

کریمی 1384/09/19 ساعت 12:43 http://dostanehha.blogfa.com

بنام خدا
سلام...خوبی...ممنون که سرزدی...
آپ کردم...منتظرت هستم...
یاعلی
خدانگهدار

میثاق با شهدا 1384/09/19 ساعت 15:19

سلام .میدونیم که چند روز دیگه میلاد عشق و حبیبمون آقا علی ابن موسی الرضا(ع) هست.سال قبل روز میلاد اقا طرح ختم یه دور قران برا شادی روح شهدا وامام شهدا (ره) رو داشتیم که استقبال خوبی شد به این صورت که 30نفر روز میلاد هرکدوم یه جز از قران رو بخونن.امسال هم با کمک و عنایت آقا امام رضا (ع)قصد داریم این طرح رواجرا کنیم.دوستانی که مایلند تو این طرح شرکت کنن کامنت بزارن وادرس ایمیل یا وبلاگشون رو ثبت کنن تا بعدا جزیی که قراره بخونن خدمتشون اعلام شه. ضمنا اگه کسی رو سراغ دارین که مایله شرکت کنه بهشون اطلاع بدین ممنون میشم .

خدا خیرتون بده
http://www.misagh-ba-shohada.blogfa.com/

سلام مرضیه جووووووون دلم برات تنگ شده بود خوبی دوست خوبم مدتی بود که نتونستم به دوستانم سری بزنم خوشحالم که تونستم بیام دیدنت
خوشا به حال سبکبالان عاشق خوشا به حالشون دلمون به درد امد باید قدر لحظه لحظه های باهم بودنمون را بدونیم
انچه بگذشت نمی گردد باز
موفق باشی مهربونم
خداحافظ

مهدی 1384/09/19 ساعت 19:53 http://esmaeili.parsiblog

سلام مرضیه خانم
امیدوارم موفق باشی از اینکه نظردادی ممنونم
یه چیزی به ذهنم رسید گفتم شاید بگم بهتر باشه
اولا از اینکه مثبت مینویسی خوشحالم ولی سعی کن اولا کوتاه ودوما گویا وجذاب بنویسی بیشتر مطالبت حالت اطلاع رسانی داره سعی کن مطلب رو بخونی برداشتت رو بنویسی
منظورم اینه که سعی کن با خوننده حرف بزنی ارتباط ذهنی ایجاد کنی
به هر حال موفق باشی
اگه میتونستم این نظر رو خصوصی برات میفرستادم
قربان شما مهدی

به نام حضرت دوست

در اندیشه گل چین شدن آنها هستم

صدای دلنشین شهید جانثاری را در برنامه رادیو جوان در هنگامه نزدیک شدن به اذان
هرگز فراموش نمیکنم

روحشان شاد.


در ناه حضرت دوست

[ بدون نام ] 1384/09/19 ساعت 20:18

سلام دوباره
میدونم تکراری بود ولی قابل تامل بود میتونی یه بار حرفم جدی بگیری ببینی واقعا فرقی میکنه یانه
بعدشم از پیشنهاد من ناراحت نشو انتقاد یه کمی نیش داره
منم اولا بدم میومد کسی مخالف بزنه بعدا دیدم کسایی که خیلی دوستم دارن برام نقد مینویسن میشه مثل خیلی ها اومدونوشت :دوست عزیزم وبلاگ خوبی داری موفق باشی..
به هر حال معذرت میخوام اگه دلی رو شکستم

[ بدون نام ] 1384/09/19 ساعت 20:20

رسم معشوق عاشق کشیه میدونی؟

سلام خواهر گلم
خوب هستین شما؟
کم پیدا شدین دوست من ؟

سلام خوب هستی؟ دفتــــــــر عشق آپدیت شد. و باز منتظر حضور گرمت هستم. شاد و پیروز باشی در تمامی مراحل زندگی. یا حق///بیا و اشکهای پر از مهرت را بر دامن من بریز…
بیا تا با هم بنشنیم و گریه کنیم…
بگذار چشمهایم به چشمهای تو عادت کنند…
بگذار چشمهایم نیز مانند چشمهای تو از اشک ریختن ناله کنند…
تنهایی اشک نریز ، موقع اشک ریختن اسم مرا نیز صدا کن…
به چشمهایم آموختم که بدون تو اشک نریزند

بسم رب المهدی
با سلام
از حضور سبزتان در دنیای شاپرکها سپاسگزارم
آپم ومنتظر
اباالفضل یارت

سلام...

( بنام تو ای ارام جان ) ........... سلام و عرض ادب و تشکر میکنم از اینکه با بزرگواری وقت گذاشتید و با حضورتون کلبه ی حقیر رو نورانی کردید ...... واقعه ی سقوط هواپیما حقیقتا اسفبار بود و جامعه ی فرهیخته ی ایرانی و ایرانیان را در غم و ماتمی درد ناک فرو برد واژه ی تسلیت برای این مصیبت ؛ حقیر و کوچک است ...... خداوند به کشته شدگان رحمت و مغفرت و علو درجات و به بازماندگان از حادثه و خانواده های داغدارشان صبر در تحمل مصائب و اجر جزیل عنایت فرمایید .... انشاالله ............ مجددا از حضور تان صمیمانه تشکر میکنم ........ عزت زیاد / سرفراز باشید

goddess 1384/09/20 ساعت 13:54 http://www.goddess.blogfa.com

سلام به قلب پاک و بی آلایشتون
خسته نباشید
مطالب وبلاگتون خیلی جالبه
امیدوارم موفق باشید
به وبلاگ من هم سری بزنید خوشحال میشم
در پناه حق...

سلام دوست من
خبری نیست مگر
خبر از این تکرار
...................
ای منتظر غمگین مباش آخر بهاری می رسد

با سلام وعرض تشکراز شما دوست عزیز برای حضور در وبلاگ کفتر چاهی و نظر سازنده شما.
کفتر چاهی با عنوان سرگذشت تولد حضرت ولی عصر (عج) منتظر نظر، پیشنهاد و انتقاد شما دوست گرامی جهت بهتر شدن این وبلاگ می باشد موفق باشید.با تشکر امیدی

میثاق با شهدا 1384/09/21 ساعت 10:06

یا حق
سلام ممنون از شما بزرگوار .ان شاللله خدا خیرتون بده .روز میلاد اقا امام رضا یعنی 4شنبه مورخ 23 اذدر ماه همه با هم طرح ختم یه دور قران رو اجرا میکنیم .جز واگذاری شده به شما جز شماره ۱۹ میباشد .ممنون .التماس دعا
http://misagh-ba-shohada.blogfa.com/

میثاق با شهدا 1384/09/21 ساعت 10:29

ممنون عزیز
میخواستم انلاین باهاتون صحبت کنم اما ایمیلتون رو نداشتم .
الان باید برم .خوشحالم که شرکت کردین خدا خیرتون بده ...ادرس ایمیل رو میذارم .دوست داشتم باهاتون صحبت میکردم
قربونت یاس از شیراز

مرد کمی جلوتر رفت و دید یک فرشته ای بیکار نشسته است .
مرد با تعجب از فرشته پرسید: شما چرا بیکارید؟
فرشته جواب داد: این جا بخش تصدیق جواب است
....................
دوست عزیز سلام
غریب ترین آشنا با یک داستان دیگه منتظر نوازش چشمان زیباتون هست
موفق باشید
درپناه دوست

(یه چیزایی تو هپروت..تو خیال..از کجا بگم؟؟؟
مامان و بابا خیلی وقت ها با هم اختلاف دارند.یه روز:........) قصه غمناک زندگی نی نی کوچولو رو حتکا بخونید..پشیمون نمی شید..

سلام خوبی؟ وب لاگ زیبایی دارید. خوشحال میشم به دفتر عشق هم سری بزنید. منتظرم. یا حق

با سلام
بر شما که زیبا نگار صحنه یار شدید و تارک چشم دل را مهتابی نمودید . با تبریک ولادت پر سعادت امام هشتم (ع) و آرزوی توفیقات بیشتر.

میثاق با شهدا 1384/09/22 ساعت 17:03

بسم رب الرضا .دوست عزیز سلام علیکم .عیدتون مبارک .ممنون از اینکه تو طرح ختم قران شرکت کردید خدا خیرتون بده .ان شالله اجرتون با اقا امام رضاع .مطمئن باشید شهدا این چیزا رو فراموش نمیکنن .فراموش نشه که 29 نفر دیگه رو هم دعا بفرمایین ان شالله .
دل من گرفته بونه برای یه شب پریدن /پشت کوههای خراسون مرقد پاکتو دیدن .
دل من تنگه میدونی کاشکی قابلم بدونی /همه ی عالم میدونن تو اقای مهربونی
تو صدام کن تو صدام کن زائر کوی تو باشم /تا برای کفترات من سر ظهر دونه بپاشم
یا امام رضا ع ..موفق باشید
http://misagh-ba-shohada.blogfa.com/



( بنام تو ای آرام جان )



*************************

دل اگر ره عشق او نپویدچه کن

جان دولت وصل او نجوید چه کند

ان لحظه که بر ایینه تابد خورشید

آیینه اگر اناالشمس نگوید چه کند

*************************






السلام علیک یا علی بن موسی الرضا





میلاد با سعادت و پر برکت هشتمین گلدسته ی قدسی آستان امامت و ولایت ، شمس الشموس ، السلطان ابالحسن علی ابن موسی الرضا علیه السلام مبارک باد

عزت زیاد ..... سرفراز باشید

سلام مرضیه ی عزیز...
ما قسمت بعدی داستانمون رو نوشتیم...منتظر حضور گرمت هستیم...
ولادت امام رضا(ع) رو به همه تبریک میگیم...

در آن آغاز بی پایان رویش
که از باغ افق گل چیده بودی
از آن لحظه که احساس دلم را
به امواج نگاهت دیده بودی
چه زیبا شبنمی از آرزو را
بروی لادن روحم نشاند ی
دلت مرز عبور از آسمان بود
و من را به دل این مرز خواند ی
و اینک من کنار دیدگانت
وفا را مثل گل ها می شناسم
اگر چشمان قلبم را ببندند
ترا تنهای تنها می شناسم
همیشه ساحل دلهای عاشق
بیاد چشم دریا بی قرار است
تو تا آن لحظه ای که می درخشی
تمام سرزمین دل بهار ست
سحر وقتی که می خواهد بیاید
ترا باید از آن بالا ببیند
و باید از گلستان نگاهت
فقط یک شاخه نیلوفر بچیند
سحر قدر ترا می داند و بس
تو یعنی زیر باران تازه گشتن
و یا به احترام یک شقایق
ز مرز آسمان ها هم گذشتن
تواضع یعنی از روی متانت
برای دیدنت دیوانه بودن
و تو یعنی دل صد نسترن را
ز شهر سرخ تنهایی ربودن
دلت تفسیر خوبی های ابی ست
و قلبت قصه ایثار شبنم
نگاهت آسمان آبی و صاف
که می شوید ز چشم غنچه ها غم
نگاهت تا افق بی کینه و پاک
و چشمان تو دو ماه نجیب است
فضای گرم دستان تو ای عشق
پناه نسترن های غریب است
تو یعنی یک نگاه مهربان را
میان یاسها قسمت نمودن
و شاید تو سر آغاز نگاهی
نخستین واژه باغ سرودن
تو یعنی مرهم زخم پرستو
تو یعنی راز درمان شکستن
تو یعنی تا سحر در انتظار
عبور قاصدی زیبا نشستن
تو یعنی نرگس باغ تجسم
تو یعنی یک جهان بالا تر از نور
تو یعنی یک فرشته مثل مهتاب
که با لبخند می آید از آن دور
سپردم به تو دریای دلم را
تو ای افسانه ایثار خورشید
دلم از روی عشقی آسمانی
وجودش را به چشمان تو بخشید

سلام مرضیه جان،خوبی؟
خیلی دلم برات تنگ شده مهربون..امیدوارم هر جا هستی سلامت و شاد باشی
میلاد باسعادت امام رضا (ع) رو به تو خواهر عزیزم و خانواده محترمت تبریک عرض می کنم
در پناه آن یگانه بی همتا

سلام
خوبی عزیزم؟
عکس خیلی زیبا یی گذاشتی
موفق باشی
خوشا به حال پاکدلان...

هر کسی موتونه پاک دل باشه فقط سعی میخواد منم به روزم
موفق باشی
یا حق

با سلام.حکمت تازیانه بسان هر جمعه بیاری خداوند منان بروز شد.با سپاس

با سلام و تشکر از حضور همیشگی شما در وبلاگ.کفتر چاهی آپدیت شد.
مطلب خوبی رو عنوان کردید.
منتظر نظر انتقاد و پیشنهاد شما جهت بهتر شدن این وبلاگ هستیم. موفق باشید.با تشکر امیدی

کاوه 1384/09/26 ساعت 15:05 http://saberin.blogfa.com

ببخشید که دیر سر زدم وبلاگت بسیار زیبا شده است

سلام خواهرم
خوب هستی شما؟
سایه تون سنگین شده همشیره. چرا دیگه افتخار هم صحبتی با شما رو ندارم؟

سید 1384/09/27 ساعت 20:51 http://labgazeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز .. ممنونم که مدام سر می زنید
من هم اگه چند روزی نبودم .. که البته بودم ولی چه بودنی .. و حالا آمدم و باز چه آمدنی ..

*********************
مسلمان ها !! ... ننگ است .. ننگ ... امروز ید هر جای دنیا در مورد پرچم یک کشور یا مرزهای جغرافیایی اش یا یکی از شخصیت هایش سخن ناروایی گفته شود ... آن کشور زمین و زمان را به هم می ریزد و آسمان و زمین را به هم می دوزد و ... اما قرآن ...

*********************

شاد باشید

رضا 1384/09/28 ساعت 09:55 http://i

یارب
یارب آن چه چشمهء است محبت
که از آن قطره ای خوردم و دریا گریستم
ای اشک هر چه از دیده ریزمت زیر پای
بینم که باز بر سر مژگان نشسته ای
عقل میگفت که دل منزل و ماوءای من است
عشق خندید که یا جای تو یا جای من است
جور گل بلبل کشید و برگ گل را باد برد
بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد
تو برفتی و غمت در دل من منزل کرد
آری آری غم تو از تو وفادارتر بود
عمر من شد برف فردای من
وای از این فردائی نا پیدای من
تیک تاک ساعت آوردم بخود
و زسخن شد ناصح گویای من
با زبان عقربک میگفت عمر
میروم بشنو صدای پای من
فرق است میان من و پروانه در عالم
او بال و پرش سوخت ولی من جگرم سوخت

با سلام و درود فراوان بر شما دوست عزیز و گرامی وبا آرزوی تندرستی و موفقیت روز افزون شما باستحضارمیرساند کلبه درویشی حقیر با یک مطلب آموزنده "قلب شما زیباست !!؟؟ " بروز شده است خوشحال خواهم شد سر بزنید منتظر حضور گرمتان هستم
...بیا جانا دل پر درد من بین ...سرشک سرخ و رنگ زرد من بین ...غم مهجوری و درد صبوری من بین ...غم بیچارگی و اسیری من بین .......در پناه حق و خدا نگهدارتان.........

به نام حضرت دوست .....
آسمان را می ستایم ؛ که ابرهایش را زیر انداز گام هایت می سازد .....
درختان را دوست می دارم ؛ که شاخه هاشان نسیم محبت را با یاد تو معطر و متبرک می کنند .....
آب را می پسندم که روان می شود ؛ تا غبار از قدوم پاک نو برگیرد .....
باد را می نوشم ؛ که یاد روح نواز کوی تو را ، هدیه ی مشامم می کند ......
و انتظار را مقدس می شمارم ؛ از آن که هر آدینه منتظرت می نشینم .....
هر آدینه چشم به راه و گام تو می سپارم و هر آدینه دلم را سفره ی محبت های تو می کنم .....
نوازش نگاهت را از ما دریغ مدار ؛؛؛
ای مولا !!!! ای صاحب الزمان !!!!
سلام بزرگوار ....
بسیار استفاده بردم ....
به روزم و منتظر.....
موید و مهدوی باشید ....
در پناه حضرت دوست .....

محمد 1384/09/30 ساعت 10:13 http://www.pargoon.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
ببخشید که دیر اومدم ولی مهم اینه که اومدم بازم میام
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد