شب بیست ویکم

باب استحباب یادآوری گناه واستغفار نمودن از آن هرگاه آن را به یاد آورد:

امام صادق در حدیثی فرمود:به راستی که شخص مومن گناه خودرا پس از بیست سال به یاد

می آوردتابه درگاه پروردگارش استغفار کند پس پروردگار اورا مشمول غفران خود قرار می دهد

ولی شخص کافر گناهش را درهمان دم که مرتکب آن می شود فراموشش می گردد.

نظرات 7 + ارسال نظر
کاوه 1384/08/02 ساعت 18:56 http://saberin.blogfa.com

زیبا بود مموفق باشی اگه اجازه بدی لینکت میکنم

سید 1384/08/03 ساعت 00:45 http://labgazeh.blogfa.com

سلام .. دوست عزیز
ممنونم از دیدارتون از لبگزه و لطفتون در باره ی مطالب آن
امیدوارم مشمول دعای خیرتون باشم در این شبهای عزیز
دعاگوتون هستم
با مطلبی از کوفه آپ شدم

بنام او که نام و یادش حیات بخش جان و دل ماست..شهادت مولای متقیان بر قلبتان تسلیت باد.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوست عزیز(زبان حال ام المصائب بر بالین پدر)
ای هستی زینب چرا عزم سفر نمودی؟
با فرق شکسته پدر جان بال و پر گشودی...
پر پر نزن کنارم بابای بیقرارم...
وقتی به خاک تیره جسم مادرم سپردی...
بابای مظلوم من همانجا در مدینه ...
زخم دلت نمک خورد،درد غریبی ات...
دردت پدر جان جز خون دوا ندارد...
این قاتل بی شرم تو از من حیا ندارد...
ا للهــــم عجل لولیک الفرج..انشاءالله
منتظر حضور سبزتون هستم..موفق و پایدار باشید
التماس دعا

کاوه 1384/08/03 ساعت 15:05 http://saberin.blogfa.com

ممنون که به وبلاگ من سر زدی

سلام خواهر گلم
جاتون خالی، شهید شدم اونم چه شهادتی !
گذاشتنم سینه دیوار و یه گلوله خالی کردن وسط قلبم !
*****************************************
اینا مزاح بود، خوبین شما؟
این مطلب امروزتون بد جوری آدمو می بره تو فکر !
یعنی خدا مارو بخشیده؟

سلام مرضیه جان،خوبی؟
نماز روزه هات قبول باشه مهربون
منم همه دوستان رو دعا کردم......انشاا... که خدای بزرگ دعای این بنده حقیر رو مستجاب کنه.........برات بهترین ها رو آرزومندم............در پناه حق و التماس دعا

الهی 1384/08/03 ساعت 16:57 http://elahi60.blogfa.com/

سلام علیکم
شهادت اول مظلوم عالم امیر مومنان علی (ع) تسلیت باد.
کتاب فضل تو را آب بحر کافی نیست /که تر کنی سر انگشت و صفحه بشماری
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد