ولادت کریمۀ اهل بیت

سلام . میلاد خانوم فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک.
حضرت معصومه  بطلب بیا یم زیارتت..

تصاویر ازسایت :www.masoume.com

زندگانی حضرت معصومه :
حسب ونسب:پدربزرگوار آن سیدۀ جلیله حضرت موسی بن جعفر (ع)امام هفتم شیعیان است ومادرش آنطوری که از شواهد استفاده میشود ،همان مادر امام رضا (ع) است .
این خاتون دوسرا وشفیعه روز جزا القاب فراوانی دارد،که برخی از آنها عبارتند از:  (طاهره ،حمیده ،رشیده ،تقیه ، مرضیه ، سیده ،رضیه ، اخت الرضا و..) ولی مشهورترین لقب آن حضرت ،معصومه است.

چگونگی آمدن آن حضرت به ایران وجریان وفاتش:

دراین مورد بین سیره نویسان اختلاف است ولی آنچه از تاریخ قم نقل میکنند این است که:
مأ مون عباسی درسال 200"ه.ق" حضرت امام رضا (ع)را برای ولایت عهدی از مدینه به خراسان طلبید وآن بزرگواربه جانب خراسان آمد،یکسال بعد از این جریان ،خواهرش حضرت معصومه (س)  برای زیارت برادر ازمدینه به جانب خراسان حرکت نمود.همین که به ساوه رسید مریض شد ،پرسید از اینجا تا قم چقدر راه است؟ گفتند ده فرسخ،به خادم خود دستور داد :مرا به قم ببر! به این ترتیب به قم آمدند (روز 23ربیع الاول سال201)ودرخانه موسی بن خزرج بن سعد وارد شدند.

موسی بن خزرج آن سیده جلیله را در خانه خود جای دادند.حضرت معصومه مدت 17 روز در خانه موسی بن خزرج زنده بودند وبعداز آن از دنیا رفتند.موقعی که آن حضرت برحمت خدا پیوست جنازه اورا غسل دادند کفن کردند،جنازه را به جانب بابلان (همانجاکه مقبره آن حضرت هست که ملک موسی بن خزرج بوده)بردند ،آلسعد با یکدیگر مشورت کردند که چه کسی وارد سرداب شود ،جنازه بی بی را دفن  نماید؟

پس از این گفتگوها اینطور تصمیم گرفتند که آن خادم سالخورده خودشان را که نامش قادر بود وبسیار مرد نیکوکاری بود متصدی دفن آن حضرت نمایند ،همین که سراغ آن خادم فرستادند دیدند : دو نفر سوار که سر وصورتهای خودراپوشانده بودند ازجانب رمله(زمین ریگزار) پیداشدند همین که نزدیک جنازه آن حضرت رسیدند پیاده شدند وبرجنازه حضرت معصومه نماز خواندند ،پس از خواندن نماز داخل سرداب شدند وجنازه را دفن نمودند،بعدازدفن جنازه بیرون آمدند سوار شدند ورفتند وکسی نفهمید که ایشان که بودند؟!

بادرنظرگرفتن تاریخ آوردن حضرت موسی بن جعفر(ع)به عراق در سال 179 ورحلت حضرت معصومه (س)درسال 201بطورقطع ،سن آن بانوی عالیقدر کمتر از 22سال نبوده است.اما اگر ولادت آن حضرت اول ذیقعدة الحرام سال173ه.ق ووفاتش دهم ربیع الثانی  201 ه.ق باشد سن مبارکش 28 سال است.

فضیلت زیارت آن حضرت:

راجع به زیارت فاطمه معصومه دخترموسی بن جعفر(ع) روایات بسیاری وارد شده ازجمله:
1.امام رضا (ع) فرمود:هرکه معصومه را در قم زیارت کند مانند کسی است که مرا زیارت کرده است.
2.امام صادق (ع) فرمود:بهزودی بانویی از فرزندان من آنجا(قم) دفن می شود که نامش فاطمه است ،هرکس اورازیارت کند بهشت براو واجب می شود.
3.امام جواد(ع) فرمود:هرکس قبرعمه ام رادر قم زیارت کند ،بهشت از آن اوست.
4.امام صادق (ع) فرمود:بانویی از تبار من ،به نام فاطمه دختر موسی درآن شهر دیده از جهان فرو می بندد که باشفاعت او همه شیعیان ما وارد بهشت می شوند.

               

                  ورود حضرت معصومه (س) به قم:

عصمت حق دخت شاه انس وجان       عفت یزدان وخاتون جهـــــــــان
دختر موسی بن جعفر فاطمــــــــه       حضرت معصومــه خاتون همـه
شدبرون از خانه وشهرودیــــــــار        سـوی ارض اقـدس قـم بست بار 
بهرقـــــــــــم کرد طی راه دوررا          درعقـب بگذاشت کوه طـــوررا
حضرت معصومه چون بیمار شد          درشهرساوه تب برجسمش بارشد
ارض قــــــم را واقعا تعجیل کرد        بهررفتن سوی قــــم تعجیل کرد 
به به ازشهزادگان باوقــــــــــــار        به به از آن راه ومرکوب وسوار
اهل قـــــــــم راازصغیروازکبـیر         گوئیا آمد دوصد عید غدیــــــــــر
 پیروبرنا سوی محمل تافتــــــند      مقصدومقصودخودرایافتـــــــــند
گرد محمل از یمین واز یســــــار    جمله را جان برکف از بهرنثــار
زاهل قم همچون کنیزان وغــلام     برفلک شد نعره های الســــــــلام 
السلام ای دخت ختـم المرسلیـن       آمدی خوش آمدی صد آفـــــرین

                                          

نظرات 48 + ارسال نظر

سلام دوست من
چقدر زیبا و دلنشین شده وبلاگت
ولادت خانم معصومه (س) هم مبارکتون باشه

3line 1384/09/12 ساعت 16:50 http://3line3.blogsky.com

مرسی از وب لاگ قشنگت واقعا دستت درد نکنه به وبلاگ ما هم یه سری بزن من برای تبادل یا اوگو لینک آماده ام اگه با تبادل لینک موافق بودی تو قسمت نظرات بگو یا حق
----------.----.
------ _.'__ ---`.
--.--(#)(#)----/##
.' @------------/###
:------------,--#####
--`-..__.-'_.--###/
--------`;_:-- ---`"'
-------.'"""""`.
-----/, ------- ,
----//---------
----`-.______.-'
--- ___`. | .´'___
-(______|______)

بنام خدا
سلام
خوب هستین شما؟
ممنونم که تشریف اورده بودید
محفل ما را با قدوم همیشه سبزتان نورانی فرموده بودید
من هم با تبادل لینک موافقم
وبلاگ زیبایی دارین. هم زیبا هم اموزند و هم معنوی
و یک وبلاگ زیبا با متن های پرمحتوای نویسنده اش زیبا می شود که شما از این قائده بهرمنده هستید
موفق باشید
التماس دعا
یا مهدی فاطمه

سلام دوست عزیز.ممنون از حضور سبز و نظر لطفتون ...انشاالله فردا کفتر چاهی آپدیت میشه اگه عمری باشه. این چند روز هم سلب توفیق شده بود از من. که مقصر اصلی خودم بودم.
میلاد کریمه ی اهل بیت رو به شما تبریک عرض میکنم.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
برقرار باشید و بهاری
موفق و سربلند باشید
منتظر حضور سبزتون هستم

با سلام وتحیت وعرض تبریک بمناسبت میلاد کریمه اهل بیت ع انشاالله در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید -- التماس دعا - -یاحق

احسان 1384/09/12 ساعت 17:56 http://najva.blogfa.com

ای بانوی همه طلعت، وی مهر فروزان// مه گشته خجل از مه رویت شده پنهان.
شاهان همه گردیده پناهنده به قبرت// خاک حرمت سرمه چشم همه حوران.
میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) مبارک باد.

سلام.
خسته نباشید.
خوشحال میشم خدمت برسیم.
لطفتان مستدام.
موفق و موید و پیروز باشید.
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)
التماس دعا.
کربلایی باشید.
یا علی(ع) مدد

1-بترس از سلطنت من همیشه.
2-نترس از فوت رزق هرگز.
3-انس مگیر با احدی جز با من.
4-ایمن از غضب من باش.
5-به حق خودم من تو را دوست دارم تو هم مرا دوست بدار.
6-تمام اشیاء را به جهت تو خلق نمودم و تو را برای خودم .از من مگریز.
7-تو را خلق کردم از نطفهءگندیده عاجز نبودمپس چگونه از رزقت عاجز هستم.
8-تو واجبات مرا بجا بیاور من رزق تو را می رسانم.
9-اگر تخلف در ادای واجبات کنی من تخلف در رزقت نمی کنم.
10-تو رزق فردا را نخواه چنان که من عمل فردا را از تو نمی خواهم.
11-همه کس تو را برای خودش می خواهد و من تو را برای خودت پس از من مگریز.
12-اگر راضی شدی به قسمت من آسوده وراحتی واگر راضی نشدی متصل به دنیا وسرگردانی.

سلام مرضیه جان،خوبی؟
خوش می گذره؟
منم ولادت باسعادت خانم فاطمه معصومه (س) رو تبریک عرض می کنم
از اطلاعات مفیدت ممنونم
همیشه سلامت و شاد باشی مهربون
در پناه حق و التماس دعا

بنام خدا
سلام سری به ما نمی زنی...
آپ هم که میکنی خبررمون نمی کنی...
عیبی نداره ... راستی یه وبلاگ دیگه درست کردم که تو اون از دست نوشته های دوستام استفاده کردم یه سری بزن ...
اگه خوشت اومد لینکش کن...
درضمن این وبلاگ شما در وبلاگ قرآن لینک داده شد...
یاعلی
خدانگهدار

........ -:- یَــا فَــاطِــمَــةُ إشــفَــعــی لــِی فــِی الــجــَنّــَةِ -:- ........

سلام مرضیه جان!.خسته نباشی. ممنون از اینکه لطف کردی و به ما سر زدی.

مطالب و شعر فوق العاده قشنگی رو نوشتی.

ما هم ولادت با سعادت کریمه اهل بیت،حضرت فاطمه معصومه (علیها السلام) رو محضر مقدس حضرت بقیة الله الأعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شما تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

:: اللهم عجل لولیک الفرج ::
« التماس دعا »

( بنام تو ای ارام جان )
سلام و عرض ادب و تبریک ولادت با سعادت کریمه ی اهل بیت . اخت الرضا . خانم حضرت فاطمه ی معصوم (س)
خدا به شما که دوست دار اهل بیت هستید جزای خیر عنایت بفرماید انشاالله
منو هم از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید لطفا
عزت زیاد/ سرفراز باشید
یا علی مدد

سلام خوب هستی؟ خوش میگذره؟ دفتر عشق به روز شد . منتظر حضورت هستم. شاد باشی. یا حق

همسفر مهتاب 1384/09/13 ساعت 01:39

روشن شده زین عید، جهان تاریک **
یا رب بنما ظهور مهدى نزدیک **

در گلشن زهرا، گل دیگر بشکفت **
شد مولود معصومه، به احمد (ص) تبریک**
ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهارا به پیشگاه امام عصر (عج) ، برادر گرامیشان حضرت ثامن الحجج ُ امام رضا علیه السلام و شما مرضیه عزیزم تبریک و تهنیت عرض می کنم - التماس دعا


احادیث درباره حضرت معصومه سلام الله علیها

روى القاضى نور اللّه عن الصادق علیه السلام قال:
ان للّه حرماً و هو مکه ألا انَّ لرسول اللّه حرماً و هو المدینة ألا وان لامیرالمؤمنین علیه السلام حرماً و هو الکوفه الا و انَّ قم الکوفة الضغیرة ألا ان للجنة ثمانیه ابواب ثلاثه منها الى قم تقبض فیها اموأة من ولدى اسمها فاطمه بنت موسى علیهاالسلام و تدخل بشفاعتها شیعتى الجنة با جمعهم .
خداوند حرمى دارد که مکه است پیامبر حرمى دارد و آن مدینه است و حضرت على (ع) حرمى دارد و آن کوفه است و قم کوفه کوچک است که از 8 درب بهشت سه درب آن به قم باز مى شود - زنى از فرزندان من در قم از دنیا مى رود که اسمش فاطمه دختر موسى (ع) است و به شفاعت او همه شیعیان من وارد بهشت مى شوند.




عن سعد عن الرضا(ع) قال:
یا سعد من زارها فله الجنة
ثواب الأعمال و عیون اخبار الرضا(ع): عن سعد بن سعد قال: سالت اباالحسن الرضا(ع) عن فاطمه بنت موسى بن جعفر (ع) فقال:
من زارها فله الجنة
امام رضا (ع) فرمود- کسى که حضرت فاطمه معصومه را زیارت کند پاداش او بهشت است .




کامل الزیارة:عن ابن الرضا علیهماالسلام قال:
من زار قبر عمتى بقم فله الجنة
امام جواد - کسى که عمه ام را در قم زیارت کند پاداش او بهشت است .

سلام علیکم . وبلاگ زیبایی دارید .
متقابلا میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه را به شما تبریک میگویم التماس دعا

سلام...من هم ولادت کریمه ی اهل بیت رو به شما تبریک میگم... از مطالب وبلاگ هم استفاده می کنم...

سلام مرضیه جان.
من هم دوباره تبریک می گم. خیلی دلم برای خانوم تنگ شده ... حال و هوای حرم حضرت معصومه _ سلام ا... علیها _ توی دلم زنده شد. دعا کن انشاءا... همه ی مشتاقان زیارت به آرزوشون برسند ... در پناه حق باشی.
اللهم عجل لولیک الفرج ...

صلی الله علیک یا فاطمه المعصومه ..
ممنون از حضورتون ..
من هم میلاد کریمه اهل بیت را تبریک میگم ..
مطالب کامل و عالی بود . استفاده کردیم ..
التماس دعا یاعلی .

سلام همسایه
سایه تون سنگین شده همسایه!
طوری شده؟
بچه م شیشه خونتونو شکسته که با ما قهری؟
بابا تحویل بگیرید
باور کنید اگه خودی نشون بدید خسارت هم حاضرم بدم !

حاجیه 1384/09/13 ساعت 09:05 http://hajieh.blogsky.com

سلام
حق با شماست زیارت اصلا یه حل و هوای خاصی داره نه ؟
راستی میلاد حضرت معصومه مبارک ....!

سلام .
پیام ما یک نظریه یا پیشنهاد نیست بلکه تجربه ایست شاهانه::
..اگر مشتاق یاری جستجو کن ...........
ز هر خاکی کمی بردارو بو کن............
.کز آن خاکی که بوی عشق بر خاست...........
.یقین کن کوی محبوبت همانجاست.........
تمایل به دوستی با ما رو دارید یا علی .

سلام...
ولادت با سعادت بانوی بزرگوار اسلام کریمه ی اهل بیت بر شما مبارکباد.
ممنون از حضور همیشگی شما در وبلاگ ظهور.

در ستایش کریمه ی اهل بیت(س)
ای مظهر شرافت و ای مایه ی حیا
ای بر سر عفاف و ادب سایه ی حیا

ای همدم عطوفت و ای همنشین مهر
ای زینت شرافت و پیرایه ی حیا

ای اسوه ی شرف که تو را پروریده اند
هم مادر کرامت و هم دایه ی حیا

ای قله ی رفیع نجابت که بوده ای
رکن عفاف و مکرمت و پایه ی حیا

هم زائران کوی تو ، همپایه ی شرف
هم محرمان کوی تو ،همپایه ی خدا

ای مایه ی اصالت و سرمایه ی ادب
وی مایه ی محبت و سرمایه ی حیا

ما مدح خاندان شما دیده ایم و بس
در سوره ی کرامت و در آیه ی حیا

من تشنه ی زلال فروغ محبتم
خورشید من بتاب که در چنگ ظلمتم


اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
موفق و سربلند باشید
منتظر حضور سبزتون هستم

بنام خدا
سلام ....منم به نوبه خودم ولادت حضرت معصومه رابه شما تبریک میگم...
اون وبلاگم((http://www.entezarqran.blogfa.com))
یاعلی
خدانگهدار

میلاد با سعادت بانوی بزرگوار خواهر محترم امام رضا (ع) حضرت معصومه برشما نیز مبارک باشد
با سلام

زندگی مهتاب آفتابیست، روز و شبش طلائیست، گاه غمناک است غروبش، گاه غرق سرور است طلوعش ، گاه ساکن زمان است، گاه سایه رو آسمانست
گاهی هم چون گردباد می پیچید بر خود ، گاه لبخند روشنائیست، زندگی تیک تاک زمان است در پشت پرده دل در می زند نگاهش هم فصلها را رنگ می زند، هم بدیها را سنگ می زند، خوب و دوست داشتنیست گفتهایش، جواب هر سؤال است نوشته هایش. زندگی شور بودن است، برای رسیدن صد آسمان پر زدنست.

به نام حضرت دوست

.................

تاریخ چشم به راه فاطمه ای دیگر است.
انتظار به سر می آید و شمیم دلنوازی، خانه خورشید را فرا میگیرد.
خنکای حضور دوباره فاطمه (س) در فضای مدینه جاری میشود و کوثر فاطمی، جوشیدن میگیرد.
به کوچه باغهای حرم تو پناه می آورم و در سایه سار ملکوتی آن، نفسی تازه می نمایم.
کنار نهر استجابت می نشینم و قطره ای می شوم در آبی زلال اشک های زائرانت.
ضریح نورانی ات را در آغوش میگیرم و از بین شبکه های آن، مزار مطهر تو را تماشا می کنم.

باورم نمی شود! آیا به این سادگی به زیارت تو آمده ام! تو که زیارتت، همسان زیارت یاس گمشده مدینه است!
.............

ولادت باسعادت کوثر همیشه جاری کویر قم،

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

را تبریک می گوییم

..............

در پناه حضرت دوست

سلام...
میان حوض فیروزه
هزار برگ بود و
یکی ماهی...

باد به برگ گفت شما.برگ دلش را به ابی اسمان داد و به زمین افتاد

اگر دوست داشتید .بخوانیدو گوش کنید آنچه را که نمیخواهند بدانیم...... تا فیلتر نشده ..... http://gralapa.igger.net/farsi/books/categories/cd.htm......... http://gralapa.igger.net/farsi/Speechs/index.htm ...تجاوز تجاوز است چه یهودیان به اورشلیم چه تازیان بر ایران زمین

از پیشنهادتون ممنون.اتفاقا ما هم نمیخوایم بدونیم که بعضی از این بی دینها چه تصوراتی دارن وبه خیال خودشون درست فکر میکنن..شما هم بهتره یکم چشماتونو رو حقیقت بازتر کنید ..بعدشم برید دنبال هویت گمشدتون..احتمالا اگه پیداش کنید مشکلاتتون حل میشه.

سیدد 1384/09/13 ساعت 23:20 http://labgazeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
آمدم دوباره برای مزاحمت ... سفر خوبی بود
جای شما خالی ... ولی در حرم حضرت زینب کبری و همینطور چسبیده به ضریح دردانه ی ابی عبدالله یعنی رقیه ی سه ساله برایتان نماز زیارت و نماز حاجت خواندم و دعاگویتان بودم مفصل ...
خدا قسمتتان کند که بی نظیر است این نوع سفرها...
در ضمن آپکی هم کردیم...........
شاد باشید

سلام مرضیه جان
خوبی ؟
منم به شما و تمام شیعیان جهان تبریک می گم
راستی شما قم زندگی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟
متنت خیلی زیبا بود عزیزم مرسی که سر زدی
موفق باشی و پیروز
یا حق

علیک سلام خواهر گلم..نه عزیزم ..من فقط چند صباحی مهمون حضرت معصومه بودم.

سلام...چه عجب....خیلی ازت دلخورم...خیلیییی....راستی یه سید کمه نوشته بودی چی بود؟ من که یه سید نیستم...اما هر کی بود خدا پدر مادرشو بیامرزه!!! مطلب خیلی مفیدی بود...راستی دیروز رفتم حرم حضرت معصومه...جات خالی خیلی با صفا بود...مخصوصا گلباروون...خیلی خوشحال شدم که اومدی وبلاگم...منتظرتم...یا علی مدد

سلام مرضیه جان...ما هم این ولادت رو تبریک میگیم...
خیلی زیبا بود...موفق باشی...در پناه حق

به نام خدا. خواهر گرامی و بزرگوار. سلام علیکم. من شخصاْ نظری نداشتم. جواب سوالم را که آقای محمد صادقی تهرانی نوشته بود عرض کردم. محمد صادقی تهرانی حدود ۸۰ساله است. مرجع تقلید و مفسر و مترجم قرآن است. من حدود پنجاه نامه به ایشان فرستادم. ایشان تقریباْ همان تعداد جواب داد. الان هم کم و بیش از محضرشان استفاده می کنم. متن سخنان و دلایل آقای صفر حبیبی مشکینی و آنچه معلومات و ذهنیت فعلی ات است را به ایشان بگو و نظر ایشان را برس. ایمیل ایشان را در وبلاگ آقای حبیبی مشکینی نوشتم. در کامنت وبلاگ شما فعلاً نمی توانم به الفبای لاتین بنویسم. با احترام. باز هم امر یا سوالی باشد در خدمت هستم.

سلام
خسته نباشید
ممنونم که بهم سر زدید
مطلب زیبایی بود
بنده لینک تان کردم با افتخار
به روزم
در خدمت باشیم
التماس دعا
یاعلی

کاش می شد سرزمین عشق را
در میان گامها تقسیم کرد
کاش می شد با نگاه شاپرک
عشق را بر آسمان تفهیم کرد
کاش می شد با دو چشم عاطفه
قلب سرد آسمان را ناز کرد
کاش می شد با پری از برگ یاس
تا طلوع سرخ گل پرواز کرد
کاش میشد با نسیم شامگاه
برگ زرد یاس ها را رنگ کرد
کاش می شد با خزان قلبها
مثل دشمن عاشقانه جنگ کرد
کاش میشد در سکوت دشت شب
ناله غمگین باران را شنید
بعد دست قطره هایش را گرفت
تا بهار آرزو ها پر کشید
کاش می شد مثل یک حس لطیف
لا به لای آسمان پر نور شد
کاش میشد چادر شب را کشید
از نقاب شوم ظلمت دور شد
کاش می شد از میان ژاله ها
جرعه ای از مهربانی را چشید
در جواب خوبها جان هدیه داد
سختی و نامهربانی را ندید
کاش میشد با محبت خانه ساخت
یک اطاقش را به مروارید داد
کاش می شد آسمان مهر را
خانه کرد و به گل خورشید داد
کاش میشد بر تمام مردمان
پیشوند نام انسان را گذاشت
کاش می شد که دلی را شاد کرد
بر لب خشکیده ای یک غنچه کاشت
کاش میشد در ستاره غرق شد
در نگاهش عاشقانه تاب خورد
کاش می شد مثل قوهای سپید
از لب دریای مهرش آب خورد
کاش میشد جای اشعار بلند
بیت ها راساده و زیبا کنم
کاش می شد برگ برگ بیت را
سرخ تر از واژه رویا کنم
کاش میشد با کلامی سرخ و سبز
یک دل غمدیده را تسکین دهم
کاش میشد در طلوع یاس ها
به صنوبر یک سبد نسرین دهم
کاش میشد با تمام حرف ها
یک دریچه به صفا را وا کنم
کاش میشد در نهایت راه عشق
آن گل گم گشته را پیدا کنم

سلام مرضیه جان،خوبی؟
خوش میگذره؟
ممنون از حضور پرمهر و همیشگیت در سرزمین نور
انشاا... همیشه سلامت و شاد باشی
در پناه حق و التماس دعا

سلام مرضیه جان...خوبی؟
منو محمد قسمت اول داستانمون رو نوشتیم...بیایی پیشمون خوشحال میشیم...

سلام خسته نباشین
ممنون که لطف فرموده وبه حقیر سرزددین
انشاالله در آینده نیز از نظراتتون استفاده خواهیم کرد
موفق وموید باشین

با عرض سلام و تسلیت بمناسبت فاجعه هوایی و شهادت جمع کثیری از هموطنان عزیز و آرزوی صبر جمیل برای خانواده های داغدار این عزیزان.
کفتر چاهی با عنوان سرگذشت حضرت نرجس خاتون منتظر نظر، پیشنهاد و انتقاد شما دوستان جهت بهتر شدن این وبلاگ می باشد موفق باشید.با تشکر امیدی

با عرض سلام وخسته نباشید.حقیر شمارا لینک نمودم.با سپاس فراوان

علی 1384/09/16 ساعت 15:03 http://farsibook.blogfa.com

با سلام و آرزوی توفیق دوست عزیز و گرامی به ما هم سر بزنید اگر صلاح دانستید مبلغ وبلاگ ما باشید .
یاعلی .

سید 1384/09/16 ساعت 15:31 http://labgazeh.blogfa.com

سلام دوست من ..
با سپاس از این همه اظهار لطف ...
از ملکه ی عدالت چه خبر .. ؟
×××××××××××××
من هم عروج یاران را در سانحه ی هوایی تسلیت می گویم
×××××××××××××
شاد باشید

سلام
خوبی مرضیه خانوم
خیلی عالی بود
دقایقی تو زندگی هستن که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه که میخوای اونو از رویات بیرون بکشی و تو دنیای واقعی بغلش کنی.

رویایی رو ببین که میخوای. جایی برو که دوست داری. چیزی باش که میخوای باشی. چون فقط یه جون داری و یه شانس برای اینکه هر چی دوست داری انجام بدی

موفق باشی
به یادم یاش همیشه به یادتم
خدا حافظ



مرغ دلم راهی قم می شود/در حرم امن تو گم می شود/عمه ی سادات سلام علیک/روح عبادات سلام علیک/کوثر نوری به کویر قمی/آب حیات دل این مردمی/عمه ی سادات بگو کیستی/فاطمه یا کوثر ثانی ستی/از سفر کرب و بلا آمدی/یا که به دنبال رضا آمدی/من چه کنم شعله ی داغ تو را/درد غم شاهچراغ تو را/کاش شبی مست حضورم کنی/با خبر از وقت ظهورم کنی///مرحوم آقاسی/تبریک با تاخیر///تسلیت به مناسبت شهادت اصحاب رسانه.یا علی

سلام
خدا قوٌت
طرح ختم صلوات گامی به سوی ظهور میعادگاه کسانیست که بدون هیچ چشمداشتی و فقط به واسطه عشقشان به محمٌد و آلش و برای تعجیل در فرج آقاشون مهدی فاطمه ، آن یوسف دور از وطن همٌت کردند و این تجلٌی دلدادگی و نمودار عشق را آفریدند .
در آغاز ماه شوٌال اصلا فکر نمی کردیم که در این ماه تا به این حد با استقبال شما عاشقان روبرو شویم.
حاصل طرح گامی به سوی ظهور :
نیمه دوٌم ماه شعبان : 4000 صلوات
ماه رمضان : 32500 صلوات
و ماه شوٌال : 142462 صلوات
البته از یادمان نرود اینها جز توفیق حضرت باریتعالی و عنایت حضرت مهدی چیز دیگری نیست
خدایا ممنونیم
خدایا شاکریم
خدایا توفیق پایداری در این طرح را به همه ما عنایت فرما
در ماه دی القعده منتظر شور آفرینی دوباره شما عاشقان هستیم
همچنین از شما عاشقان خواهانیم که ما را در گسترش این طرح بین همه عاشقان مهدی فاطمه یاری کنید .
اجرتون با حضرت حق
یا علی
اللهم صلٌ علی محمٌد و آل محمٌد و عجٌل فرجهم

با عرض سلام وآرزوی موفقیت روز افزون به ما هم سر بزنید

سلام =ناراحتم
فاجعه هواپیمایی سی 130 رو به پیش گاه آقا امام زمان و نایب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای و خانواده های آن عزیزان از دست رفته و ملت سرافراز ایارن تسلیت باد .
روحشان شاد
جهت شادی روح آن عزیزان از دست رفته فاتحه مع الصلوات

یا علی
التماس دعا

سلام........ وبلاگ قشنگی دارید...... شهادت بروبچه های صدا و سیما و ارتش رو تبریک و تسلیت میگم......... التماس دعا

سلام مرضیه جون
خیلی قشنگ می نوسی
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد