خانه دوست کجاست ؟

درفلق بود که پرسید سوار
آسمان مکثی کرد
رهگذر شاخه نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید
وبه انگشت نشان داد سپیداری و گفت :


نرسیده به درخت کوچه باغی ست که از خواب خدا سبزتر است
ودرآن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی ست
می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ، سر بدر می آرد،
پس به سمت گل تنهایی می پیچی ،
دو قدم مانده به گل ،
پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی .
وترا ترسی شفاف فرا می گیرد .
در صمیمیت سیال فضا ،خش خشی میشنوی :
کودکی می بینی
رفته از کاج بلندی بالا، جوجه بردارد از لانه نور
واز او می پرسی :
               خانه دوست کجاست؟

نظرات 12 + ارسال نظر
آب 1387/01/16 ساعت 20:56 http://bluesky.blogsky.com

سلام دوست عزیز خانه قشنگی داری به خونه ماهم سر بزن به دردتون می خوره
آب خانومی

سلام
سال نو تون مبارک
شعر بسیار جالبی بود از خوندنش لذت بردم
به امیددیدار

مهران 1387/03/27 ساعت 20:40 http://www.pand.blogfa.com

با سلام .
از وبلاگ شما دیدن کردم و خوشحالم که تونستم سری به وبلاگ شما بزنم .
راستش رو بخوای متنی رو مدتهای قبل دیدم که واقعا منو متحیر و متغیر کرد و خدا شاهده از روزی که این مطلب رو خوندم . با خودم عهد بستم که این متن زیبا رو برای همه بفرستم تا اونا هم برای لحظه ای به فکر برن و ببینیم که چه خدای بزرگ و مهربونی داریم .
خوب دل بده عزیز من :

خدا یک بار از من پرسید: تو چرا گناه می کنی؟ من در پاسخش سر به زیر افکندم و چشمهایم را بستم. خدا نوازشم کرد وفرمود: پس کی توبه می کنی؟ من بیشتر خجالت کشیدم. گفت: من منتظرم ...

برات آرزوی موفقیت و شادکامی می کنم .

سری هم به ما بزنی مایه افتخار و خوشحالی من می شه .
یا حق

خانه دوست همین جاست !
نیازی نیست جایی دنبالش بگردیم
فقط کافیه ....
چشمارو بشوریم
و
جور دیگه
نگاه کنیم
*******
دوست خوبم سلام
خوبید؟
مدتی میشه که نیستید !!؟
و از شما بی خبریم ؟؟
امیدوارم در هرجا که هستید و همیشه شاد و سلامت باشید
در پناه دوست
یاعلی
*****
اگه اومدید با غریب ترین آشنا ، آشنایی کنید تا اینقدر غریب نمونه

سلام

اخوان
کو
تا ببوسمشان دست
اگر این
بارش اشک بگذارد
شده است جزء اساطیر زمان

-----
وترا ترسی شفاف
فرا می گیرد .
در صمیمیت سیال فضا
من به اوج می نگرم
به آن آبی آبی
که پر است از امید

خوب این شد حرف اول آشنایی ما. سراغت را از وب بهار گرفتم همینجوری شانسی اگه پا هستی
بسم ال...
همیشه سبز بنویسی
اما مورد رضای خدا و بندگان خدا

دوست خوبم سلام
عید بزرگ میلاد مولود کعبه رو به شما و خانواده محترمتون تبریک و تهنیت میگم.(گل)
ممنونم که همیشه به یادم هستید(خوشحال)
شرمنده می کنید منو با نظراتتون (خجالت)
خوشحال میشم اگه پست جدیدتونو بخونم ( آخه خیلی وقته آپ نکردید!!؟)
شاد و موفق باشید
در پناه حق
یا علی

راستین 1387/04/27 ساعت 03:02 http://raastiin.blogfa.com

سلام بر تو ای دوست
امیدوارم چون پروانه عاشق باشی.
من راستین هستم و خوشحالم که بهت سر زدم و خوشحالتر میشم تو بهم سر بزنی.
بیا باهم تبادل لینک کنیم. تو منو با نام عاشق تنها لینک کن و منم با هر اسمی تو بخاهی لینکت می کنم.
فلن بای

با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز و گرامی
همزمان با نیمه شعبان، سایت امام مهدی با رویکردی متفاوت فعالیت خود را آغاز کرد.
شما با عضویت در این سایت میتوانید از امکانات و خدمات ویژه سایت، استفاده کنید. با این تفاوت که مدیر در اینجا خود شما هستید.
در حال حاضر قسمت کافه بلاگ راه اندازی شده که شما میتوانید با ثبت وبلاگ مهدوی خود در این قسمت به جمع عظیم وبلاگ نویسان مهدوی بپیوندید. امکان استفاده از دیگر قسمت های سایت به زودی برای شما عزیزان فعال خواهد شد.

میلاد 1387/06/08 ساعت 01:27 http://www.mcse.blogfa.com

سلام.
شما هم دیگه درگیر مشغله های کاری و... شدی کمتر مطلب میدی.
البته خیلی خوب درکت میکنم. چون خودمم اینجوریم.
در کل با یه مطلب قشنگ منتظر شما هستم.
اینم مشابه خودت که کم مطلب میدی اما قشنگ.
یاحق

سلام
زیبا بود
ساحل دریا !
من براى همیشه براین سواحل گام خواهم زد ، در میان ماسه و کف .
مد بلند دریا رد پاى مرا خواهد زدود ،
و باد کف را خواهد سترد .
اما دریا و ساحل براى همیشه باقى خواهند ماند ...

[ بدون نام ] 1387/09/08 ساعت 18:29

********* *********
من دلم گرفته من دلم گرفته ،آه
من دلم از این سکوت بی امان
ازاین صبوری بی امید
از این مغاک
ازاین
از این فغان بیصدا من دلــم گرفتـــــــــــــــه ، آه
کی به آفتاب میرسیم کی به جلوه های ناب میرسیم
کــــــــــی به باغ می رسیـــــــــــــــم
**************************
*******************
**********
*****

بسم الله الرحمن الرحیم
سایت مرکز مطالعات واطلاع رسانی حقوق بشر برگزار مینماید:
مسابقه نامه نگاری به دبیر کل سازمان ملل متحد بان کی مون بدلیل محکوم ساختن جمهوری اسلامی ایران به نقض حقوق بشر.
به پانزده نامه برگزیده جوایز نفیسی معادل یک میلیون ریال اهدا خواهد شد.
همچنین این مرکز آماده همکاری درزمینه تامین امکانات برای کلیه تشکل های وبلاگی کشور می باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد