شب بیست وهشتم

باب تحریم بدزبانی ووجوب حفظ نمودن زبان:
امام صادق فرمود:از نشانه های شراکت نمودن شیطان که بی گمان این نشانه بیانگر
 
شریک شدن شیطان در روحیه واعمال شخص است این است که شخصی بدزبان

باشد وباکی نداشته باشد که چه می گویدوچه درباره اش گفته می شود.

امام صادق فرمود:رسول خدا فرموده است :راستی که بدترین بندگان خدا کسی

است که به خاطر بدزبانی اش  همنشینی با او ناپسند شمرده می شود.

امام صادق فرمود:کسی که مردم از زبانش بترسند جایگاهش در آتش است.
                                    
                                      
نظرات 7 + ارسال نظر

دوست خوبم سلام:
دلم می خواست خانه عشق مرا کسی خراب نمی کرد .... دلم می خواست که روزهای خوب هیچ وقت تمام نمی شد .... از همیشه تا هنز عاشق مانده ام ... « من مانده ام ملال و غمم رفته ای تو شاد ... با حالتی که بدتر از آن کس ندیده است ... ای تخته سنگ پیر گویا دگر فسانه به پایان رسیده است .... » افسانه ! دیگر دلم هیچ آهنگی نمی نوازد و من ، قندیل کوه واپس زده ای هستم که در ایستایی یک خیال همچنان چشم به راه خورشید نشسته ام ! یخ کرده از اضطراب تنهایی و پرواز خواهشهای دل ! تنها همین یک شعر برایم کافیست ..... من دیگر ساده تر از این نخواهم شد .... نسیم را در کوله پشتی خویش برایت آورده بودم ... طوفان از دستهای من گریزان است ... باورت نشد ... نمی دانم چرا ؟ .. و من در کوچ همچنان به دنبال رهایی سرگردان مانده ام و روح صاعقه زده من باورش نشد فرار چیست ؟! من نخواهم گریخت ... خواهم ماند ... خواهم سوخت و خاکستر حرفهای خویش را روزی آب خواهم کرد در دل سنگ ترین سنگهای روزگار ... همیشه با یادت .... جان شیفته را یدک خواهم کشید ......
سبز باشی و پایدار
به عاشقانه های من هم سر بزن.

سلام مرضیه جان ممنون خانوم برای نوشتن این مطالب زیبا
موفق باشین
هر وقت به روز شدی خبرم بکن
خداحافظ

بنام حضرت دوست
با سلام و آرزوی موفقیت و تندرستی برای شما و خانواده محترمتان.
زیر بارون صدای ربنا...
پیچیده شمیم رحمت خدا...
شبنم آیه ی استجابته...
شبنم شاخه ی دستهای دعا...
با بهار سبز آیات خدا...
روی لبها گل خنده وا میشه...
..............
اللهـــم عجل لولیک الفرج..انشاءالله....
منتظر حضور سبزتون هستم...موفق و سربلند باشید.....
التماس دعا

سلام مرضیه جان . خدا بهت توفیق بده که این سخنان ازرشمند رو یاد آور میشی . موید باشی خانمی . یا علی...

الهی!
اکنون که پیوسته بوی عطر تو را
از نسیم جاری در سجاده آفرینش
و نیایش باد و برگ احساس می کنم
امید دارم که لبخند مهربانت را
به نگاه پائیزی من بسپاری
و جانم را از غبار غفلتها بزدایی
و با بی قراری گلبرگهای یاس
که سرمست عطر خدایی تو اند
همراز فرمایی


سلام مرضیه جان،خوبی؟
خوش میگذره؟
پیشاپیش عید سعید فطر رو به تو دوست گلم و خانواده محترمت تبریک میگم
التماس دعا و در پناه حق

سلام امیدوارم که عبادتهاتون مورد قبول خدای بزرگ قرار بگیره.

سلام دوست گرامی
بازم یه روز عقب موندم ولی به هر حال اومدم !
انصافا اگه بتونیم جلوی این زبون رو بگیریم بخش بزرگی از بدبختیهای ما تموم میشه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد