شب بیست وسوم

باب صحیح بودن توبه در پایان عمر اگر چه هنگامی باشد که جان به گلو رسیده باشد پیش از اینکه مرگ را به چشم ببیند وهمچنین است اسلام آوردن:

امام صادق (ع)فرمودند : زمانیکه خداوندبه ابلیس آن قدرت را (قدرت اغواگری وفریب مردم را )

بخشید حضرت آدم (ع) عرض کرد :ای پروردگار من! ابلیس را بر فرزندان من مسلط نمودی

وهمانند خون که در رگها جریان دارد اورا با آنان همراه ساختی وبه اوآن نیروی آنچنانی بخشیدی
 
پس برای من وفرزندانم چه گذاردی ؟

خداوند فرمود:برای تو وفرزندانت  مقرر ساخته ام که یک گناهتان یک عقوبت داشته باشد ولی یک
 
نیکی شما ده برابر پاداش داده شود .عرض کرد:ای پروردگار !مرا بیش از این ده .فرمود:(باب)توبه
 
را برای شما تا زمانیکه جان به گلویتان برسد گسترانده وگشوده ام ،عرض کرد :ای پروردگار مرا

بیش از این ده .فرمود:می بخشم ومرا باکی نیست.عرض کرد:مرا بس است.   

                                        

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین 1384/08/04 ساعت 20:31

سلام
زیبا بود
التماس دعا

سید 1384/08/05 ساعت 03:22 http://labgazeh.blogfa.com

با تشکر از دیدارتون از وبلاگ لبگره ...
آخرین شب قدر هم دارد می گذرد... تا سال دیگر هستیم یا نه ؟ نمی دانم ... پس قدرش را بدانیم ...
ما رو از دعا فراموش نکنید و مانیز متقابلا

گـــلی دارم که مست از بوی ا ویم

بغـــیر از او گــــل دیگر نبویم

گــــل من د لنواز مؤمنین ا ست

گــــلم روح نماز متقین ا ست

...سلام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوست عزیز..
اللهم عجل لولیک الفرج...
منتظر حضور سبزتون هستم
موفق و سربلند باشید...
التماس دعا

محمد 1384/08/05 ساعت 12:35 http://www.pargoon.blogfa.com

سلام خوبی مرضیه جون؟
ممنونم که بهم سر زدید. متن قشنگی بود. بازم بهت سر میزنم.
بای

سلام !!!!
یه پیشنهاد : با توجه به اینکه من همش عقب می مونم از شما، اگه میشه به جای اینکه هر روز یه پست جدید بذارید، همه حدیثارو تو یه پست بذارید. اگه پستتون هم طولانی شد اصلا اشکالی نداره !!!!!!!!!!!
(البته به دل نگیرید ها !!! )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد