با سلام...شهادت امام جعفر صادق (ع) رو به همه شیعیان ودوستداران آن حضرت تسلیت عرض میکنم.
با پوزش از تاخیرم در به روز رسانی ، مطلبی راجع به صلوات وگوشه ای از آثارش آماده کردم ، که امید است مقبول حضرت دوست واقع گردد.

درود:
سپاس بی قیاس بر آستان با عظمت وکبریای معبودی ،که جلال خداوندی را به ذات لایزال وبه صفات با کمال خودسزاست ،صمدی که قدرت بی کران وبی چونش جهان بی انتها را به فرمان عالیه "کن فیکون"پدید آورده وشب وروز را،تا خردمندان واهل بصیرت را آیت وعبرت ونشانی باشد...


درود نامحدود بر روان تابناک پیغمبر راستین فرجامین وستوده وبرگزیده حق احمد و محمود ،ابوالقاسم محمد(صلی الله علیه وآله وسلم )وسلام وافر واحترام بی کران بر دخت پاکش سیده بانوان عالم فاطمه زهرا وبر وصی ولی وداماد حیدر کرار علی مرتضی ویازده فرزندان که معصومین وپاکان وائمه ومصابیح الهدی وقامت السماء می باشند ...

وهمچنین رحمت بی حد به روان تابناک اولیای دین ومردمان اهل یقین ورهروان راه حقیقت وسالکان طریق صدیق عبودیت وزهد وتقوی ومعنویت  وعرفان وحامیان واقعی دین مبین ومذهب شریف باد.

صلوات ،بهترین هدیه از طرف خداوندبرای انسان ،  تحفه ای از بهشت ، عطری که دهان را خوشبو میکند ، شفیع انسان  ، موجب کمال دعا واستجابت آن می شود..
صلوات از جانب خداوند رحمت است واز سوی فرشتگان پاک کردن گناهان واز طرف مردم دعا است.
باذکر صلوات ،غم اندوه وحزن را از خوددور کنید... وبایک صلوات پاداش هفتادودو شهید را برای خود ثبت کنید.

*مالک جهنی می گوید:گلی به حضرت امام جعفرصادق (ع)دادم ، گرفتند وبوئیدند وبر هر دو دیده گذاشتند،سپس فرمودند:هرکه گلی را بگیرد وببوید وبر دیده ها بگذارد وبگوید:"اللهم صل علی محمد وآل محمد " هنوز بر زمین نگذاشته باشد که گناهانش آمرزیده شود....
وهمچنین امام جعفر صادق (ع) می فرمایند:هر کس بعد از نماز صبح ونماز ظهر بگوید:(اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم )،نمی میرد تا اینکه حضرت مهدی (عج)را درک کند وبه ملاقاتش نائل آید.

محاسبه ثواب صلوات:رسول خدا فرمودند:در معراج فرشته ای را دیدم که هزار هزار دست دارد(یعنی یک میلیون) وهر دستی هزارهزار انگشت وهر انگشتی هزار هزار بند دارد.آن ملک گفت :من حساب دانه های قطرات باران را میدانم که چند درصحراوچند دردریا می بارد ، ولی حسابی است که من از محاسبه آن عاجزم .رسول خدا فرمودند :چیست؟عرض کرد:هرگاه جماعتی از امت تو باهم باشند وباهم بر تو صلوات بفرستند، من از محاسبه ثواب آن صلوات عاجزم....

ونیز رسول خدا فرمود:هرکس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بنویسد ،تا زمانیکه نام من در آن کتاب هست فرشتگان پیوسته برای او از درگاه حق طلب آمرزش میکنند.

برگرفته از:کتاب صلوات کلید حل مشکلات از آقای علی خمسه ای..وکتاب نماز شب.


 

نظرات 23 + ارسال نظر

سلام خواهرم
مبارک باشه فعالیت مجددتون.
من هم شهادت رئیس مذهب رو خدمتتون تسلیت میگم.
التماس دعا و پیروز و پایدار باشی

دوست عزیز سلام
من هم شهادت این بزرگوار رو به شما همه دوستادان آن حضرت تسلیت میگم
ممنون که خبرم کردی
راستی ببخشید شما دوتا وبلاگ دارید ؟
http://bittwiddler.parsiblog.com/

موفق و پیروز باشید
راستی کمی پست اخرم رو عوض کردم خوشحال میشم بازم بیای
یا علی

سلام مرضیه عزیز...من هم تسلیت میگم...
برای ما هم دعا کن...
موفق باشی

سلام دوست عزیز..ممنون از حضورتون در وبلاگ ظهور و نظر لطفتون..
شهادت امام جعفر صادق (ع) را به شما تسلیت عرض میکنم...
خیلی قشنگ نوشتید... باذکر صلوات ،غم اندوه وحزن را از خوددور کنید... وبایک صلوات پاداش هفتادودو شهید را برای خود ثبت کنید.



××××××
آ ن و ا ر ث کر بلا و خو ن شهدا

آ ن منجی و ا ستا د تما م علما



تر سیم کنند ه ی حق و د ین نبی

گنجینه ی علم ا حمد و آ ل علی



ا کنو ن شد ه مهما ن بتو ل و حید ر

د ر جنت حق کنا ر حوض کو ثر


اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
موفق و سربلند باشید
منتظر حضور سبزتون هستم
یا علی

به نام حضرت دوست


شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت

بر شما عاشق و دلداده خاندان اهل بیت (ع) تسلیت باد.


در پناه حضرت دوست




سلام... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...شهادت امام صادق ع تسلیت باد...سه چیز است که خدواند برای هیچکس در آنها استثنائی قائل نشده است
خوش رفتاری با پدر و مادر ، نیک باشند یا بد ؛ وفاء بعهد ، خواه طرف مقابل خوب باشد یا بد ؛
.و پرداخت امانت، خواه صاحب امانت نیک باشد یا بد

سید محسن 1384/09/06 ساعت 22:31

به نام حضرت دوست

ای پرچمدار شیعه و رئیس مذهب جعفری،
ای بلند اختر! در شب هجران تو، عالم دگرگون شده است.
ای ششمین نور سرمدی، تاریخ از کدام مصیبت تو شکوه کند،
آری تاریخ،
شرمنده از حکایت غربت توست.


شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بر عاشقان و دلدادگان خاندان اهل بیت (ع) تسلیت باد.


در پناه حضرت دوست

باعرض سلام مطالب ارزنده نوشتید ازدوستانتون دعوت کنید به ماسری بزنند





حسرت گرفته باز حصار مدینه را
غم تیره کرده است دیار مدینه را

داغ عزاى حضرت صادق فکنده باز
با اشک و آه ما، سر و کار مدینه را







فرار رسیدن 25 شوال سالروز شهادت مظلومانه ششمین گوهر امامت و هشتمین اختر تابناک عصمت، حضرت امام جعفر صادق علیه أفضل الصلاة و السلام را محضر فرزند بزرگوارشان حضرت بقیة الله الاعظم (روحی لتراب مقدمهی فداه( و همه شما عاشقان و دل سوختگان خاندان عصمت و طهارت تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.
مرضیه جان سلام. مطلب بسیار مفیدی بود. اللهم صل علی محمداْ و ال محمد و عجل فرجهم



اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم و اهلک عدوهم و انصر فائدنا الخامنه ای

با سلام و تسلیت شهادت امام صادق

امام صادق (ع): یک بار خدا را خواندم و او پاسخم داد و من حاجت خود را از یاد بردم؛ زیرا پاسخ دهی خدا و روی آوردن او به بنده اش در هنگام دعا بسی بزرگتر و ارزشمندتر است از آنچه که بنده از او می خواهد، حتی اگر خواسته اش بهشت و نعمت های جاویدان آن باشد. / میزان الحکمه / ح 5686.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...

علیرضا 1384/09/07 ساعت 08:44 http://asr.persianblog.com

با سلام...
صلوات شما بر من ، مایه اجابت دعا و پاکی اعمال شماست. پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله.
مطالب زیبا و جذابی بود. برایتان آرزوی توفیق از پروردگار دارم.
برای ما هم دعا کنید. سری هم به ما بزنید.
موفق باشید.

سلام به روز شدم .منتظرتم.راستی بی معرفت چرا خبرم نکردی؟؟؟

سید 1384/09/07 ساعت 15:23 http://labgazeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
کامنت محبت آمیزتان را دیدم
در کنار حرم زینب کبری و رقیه و سکینه و سایر اماکن مقدس دعاگو هستم
در همین شرایط آپ هم شدم
شاد باشید

احسان 1384/09/08 ساعت 09:44 http://najva.blogfa.com

سلام.
خسته نباشید.
خدمت رسیدم بابت تشریف فرماییتان تشکر کرده باشم.
ممنونم که محبت کردید و سری زدید.
خدا خیرتان بدهد.
مطلبتان بسیار کامل و جامع و عالی ست.
باز هم خدمت برسیم.
موفق و موید و پیروز باشید.
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)
التماس دعا.
کربلایی باشید.
یا علی(ع) مدد

سلام دوست من
کاش یه نفر به داد من می رسید. به شما که هر چی گفتم اهمیت نمی دید.

فردا زاده ی امروز است. فردا طعم امروز را خواهد داشت. اگر امروز را قربانی کنید، فردایی فرحبخش نخواهید داشت. آنگاه دوباره باید آن را برای فردایی دیگر قربانی کرد و باز فردایی برای فرداهای دیگر

سلام مرضیه جان،خوبی؟
منم شهادت امام جعفر صادق (ع) رو تسلیت عرض می کنم
خوشحالم بازم تصمیم گرفتی بنویسی
خیلی دلم برات تنگ شده بود مهربون
انشاا... همیشه سلامت و شاد باشی
در پناه حق و التماس دعا



هر گاه درون سینه ام دنیایی از ناگفته ها سنگینی می کند به خاطر می آورم که در پیشگاهت نا گفته ای ندارم چرا که تو ناگفته هایم را می دانی وننوشته هایم را می خوانی واین یاد از سنگینی سینه ام می کاهد وباز آرام می گیرم.

می دانم که می دانی !اما دوست دارم برایت بگویم .دلم می خواهد با تو سخن بگویم .می دانم که می دانی چه می خواهم بگویم هر چند خود نمی دانم.

می خواهم با تو از تو بگویم .از بزرگیت از اینهمه لطف وکرمت از عشقت.

معبود من!
بر زبان ناتوانم قدرت ده تا در مقابل اینهمه احسانت ذره ای شکرگزار باشم.
بگذار ازعشقت بگویم از اینکه چقدر دوستت دارم از اینکه چقدر خرسندم که تو را دارم که بنده توام اما گفتن از عشق تو آسان نیست ادعای عاشقی در برابر تو وعشق سرشارت برمخلوقاتت دور از ادب است ومن شرمسارم از اینکه تو اینقدر عاشقی و من ......

بار الهی!
به خودت قسم همیشه تو را شکر می کنم که تو را دارم که ایمانی هرچند سست وضعیف و کم دارم.
آری تو را شکر می گویم فقط وفقط به خاطر خودت می دانم که می دانی!

عزیزا!
در هر حالی در خوشی و ناخوشی در گرفتاری و آسایش در شادی و غم در سختترین لحظات زندگیم زمانی که با تمام وجود رو به درگاهت آورده ام وگریسته ام تو را شکر گفته ام .می دانم که می دانی!
حتی آن زمان که بنده ای از بندگانت به بدترین وجه مرا آزرده اند دم نزدم و تنها تو را شکر گفته ام می دانم که می دانی ! ومی دانم که می بینی!

پس باز هم می گویم :
خداوندا شکرت .راضیم به رضای تو .

سلام مرضیه جووووووووووووون خوبی خواهر خوبم خوشحالم که برگشتی خدا جون شکرت
چه مطلب زیبایی را نوشتی خانوم خدا بهت خیر بده راستی منم به روز شدم
موفق و موید و سلامت باشین
خداحافظ

احسان 1384/09/09 ساعت 16:28 http://najva.blogfa.com/

سلام خانم.
خسته نباشید.
خیلی ممنونم که سر زدید و اظهار لطف داشتید.
خداوند حاجاتتان را به زودی زود برآورده سازد انشاء الله.
خدا خیرتان بدهد.
موفق و موید و پیروز باشید.
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)
التماس دعا.
کربلایی باشید.
یا علی(ع) مدد

خدا خیرت بده نصف ثوابای صلواتام برای شما. به ما هم سر بزن. راستی خداوند در نزد گمان های شما است. قهر هم نمی کنه. چون نیازی نداره به این کارا. اون قهری که می گی بازتاب عملکرد خودمونه. خوشحالم بازم می بینمت. ابجی به ما هم سر بزن.

یه سید 1384/09/10 ساعت 20:58

سلام.فک کنم شناخته باشی منو...خیلی دلم گرفت وقتی دیدم همه جا رفتیو میری جز...نمیدونم چیکار کردم که انقده ازم ناراحتی..همینجا جلو همه ازت معذرن میخوام...بسه ترو خدا...منتظرتم...یا علی

سلام.واقعا لذت بردیم.واقعا مطلب کوتاه و مفیدی بود.خدا خیرتون بده.اللهم صل علی محمد و آل محمد...همه ی ثوابهاش برای شما...ایوالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد