به نام بخشنده بزرگ ، یاور بزرگ ، بخشنده بر حق ، خداوند ایثار

       

  خارم اگر، از خاری       خوارم تو مپنداری              دانم که مرا باگل        یک جا تو نگه داری

گل را تو به آن گویی        کز عشق معطر شد            آن گل که فقط گل بود        در حادثه پرپرشد

عرض سلام واحوالپرسی و اینا...
نمیدونم چرا هر وقت تصمیم میگیرم دیگه به روز نکنم  نمیشه .یعنی وبلاگ نویسی ته نداره؟هیچوقت تموم نمیشه؟

..باشه حرفی نیس..آره  شما درست میفرمائید.ولی خوب حرف زدن ویا نوشتن حرفای خوب وقشنگ که کاری نداره همه میتونن بنویسن .مهم عمل ورفتار خوبه (یکم شعار بدم

 علت دیگه ش هم شاید نبودن حس واین چیزا بوده...همین حالاهم دلم از خیلی چیزا پره .میدونم که بیشترشم تقصیر خودمه ،حقمه هر چی سرم بیاد.(یکم خود زنی کنم) .آخه منکه اهل مبارزه نیستم ،برا چی میخوام با زندگی بجنگم، (که اینطوری بهم فن بزنه ومنو بکوبونه زمین)

بگذریم ،ایام فاطمیه که نتونستم  بیام ،ولی مثل اینکه قسمت بوده دیگه برای میلاد حضرت زهرا (س) دیگه به روز کنم ، پس پیشاپیش این روز بزرگ رو تبریک میگم.

این چند خط آخرو میخوام فقط برا یه نفر بنویسم .

 کسی که قلبشو با تمام عشق ،ومحبت رو با تمام وجود به من هدیه داده .فقط به خاطر خودم.

هرچی تو کتابا گشتم ،تا بهترین جمله وقشنگترین صفتهای دنیا روبرات پیدا کنم ، تو هیچ کتاب ونوشته ای چیزی که لایق توصیف بزرگی تو باشه پیدا نکردم.

پس  تنها نامی که از اول زندگیم تو ور با اون شناختم به زبون میارم  :"مــا در"

آره فقط همین اسم میتونه توروتوصیف کنه ،که حتی بهشت هم با همه بزرگی وزیبایی ش زیر پاهات جا داره..
نمیخوام شعار بدم ، فقط کافیه یه لحظه چشمامو ببندم وبه گذشته فکر کنم ،

آره یادمه ،ازاول زندگیم محبتهای بی چون وچرات ،دستهای مهربون وآغوش گرمت ،روزایی که فقط مال من بودی،شبایی که برای من بیدار می موندی .

یادمه هنوز روزایی رو که مجبور بودم بیشتر از سه چهار روز ازت دور باشم ،از دوریت چقد اشک ریختم وهنوزم نمیتونم دوریتو تحمل کنم .

                                   مادر و بچه

دوست دارم یه عالمه ،

از خوبیات هرچی بگم بازم کمه ،چون فاطمه زهرا الگوت بوده ..وتو هم الگوی منی.

از خدای بزرگ فقط یه چیز میخوام ،اینکه پیش مرگت باشم ،چون طاقت دوریتو ندارم ،

هیچوقت تنهام نذار..

نظرات 10 + ارسال نظر
نوپا 1385/04/22 ساعت 10:31 http://www.taheri.blogsky.com

با سلام


جز دیدنت برایم , کاری دیگر نمونده
رو طاقچه’ اتاقم
عکسای تو ردیفند
جز دیدنت برایم
کاری دیگر نمونده

از دوری من و تو
ترانه ها سرودم
برای با تو بودن
نائی دیگر نمونده

از نقشه’ زندگی
روز و شبم اسیری
با یادت این نوشته
خطی دیگر نمونده

از بلبلان عاشق
بس نکته ها شنیدم
میخانه های عشقم
جامی دیگر نمونده

از پیک ناز عاشق
گلواژه ها رسیده
آخر تو با من هستی
حالی دیگر نمونده

تو از من این نوشتی
از خاطرات زیبا
بیا با لحظه هام باش
وقتی دیگر نمونده

هر گوشه’ اتاقا
با ذوق تو ردیفند
از لابلای خنده
دردی دیگر نمونده

از قطره های بارون
من زندگی گرفتم
از قطره قطره اشکم
آبی دیگر نمونده

تو آسمون قلبم
پرنده ها زیادند
با کوچ هر پرنده
بالی دیگر نمونده

حالا که وقت خنده
از آسمون رسیده
بیا با لحظه هام باش
راهی دیگر نمونده

با صورت چو ماهت
زیبایی ها پریدند
لو’ لو’ ی آسمونیت
خالی دیگر نمونده
***
(نوپا)

سلام...خیلییییییی قشنگ بود...منم این روز عزیزو به تمام مادرا مخصوصا مادر محترم شما تبریک میگم...راستی یه چیزی...مگه ما اومدیم با زندگی بجنگیم یا دعوا کنیم؟ مگه زندگی یه فرد ظالمه که بخوایم پنجه به پنجه بشیم باهاش؟ زندگیو باید عین یه بازی ببینیم که یه روزم تموم میشه همین...دیگه نبینم با کسی دعوا کنیا...دهه...منتظرتم..یا علی مدد

حاج حمید 1385/04/23 ساعت 14:45 http://hajhamid.com

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما خواهر بزرگوار بزرگوار

صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا

سالروزمیـلاد با سعـادت اسوه عفـاف و نجـابت ، کـوثـر نبـوت ، یاس حیـدر ، ام الائمه ، سیدة نساء العالمین حضرت فاطمه زهرا(س) بربر زهرائیان و شما دوست بزرگوار مبارک باد.

امام باقر علیه السلام میفرماید: هنگامى که فاطمه به در بهشت مـیرسـد، به پشت سـرش مینگرد. نـدا مـیرسـد: اى دختـر حبیب! اینک که دستـور داده‌ام به بهشت بروى، نگران چه هستى؟ فاطمه صلوات الله علیها جـواب میدهد: اى پـروردگار! دوست دارم در چنیـن روزى با پذیـرش شفاعتـم، مقام و منزلتم معلوم شود. ندا مـیرسـد: اى دختر حبیبـم! برگرد و به مردم بنگر و هر که در قلبـش دوستى تو یا یکى از فرزندانت نهفته است داخل بهشت گردان..... انشاالله بتوانیم از محبین و دوستداران واقعی آنحضرت باشیم تا در دنیا و آخرت از انفاس قدسیه اش بهره مند شویم

فاطمی باشید و فاطمی بدرخشید ..

یاعلی مدد - التماس دعا

سلام مرضیه جان.
خوبی؟
خوشحالم که بعد از مدتی، دوباره شروع به نوشتن کردی.
روز میلاد حضرت فاطمه (سلام ا... علیها) رو به شما و مادر عزیزت تبریک میگم. انشاءا... که مادر سلامت باشن و وجود مهربونشون رو همیشه کنار خودت حس کنی.

اللهم صل علی فاطمه و أبیها و بعلها و بنیها بعدد ما أحاط به علمک.

سلام عزیز خوبی پیدایت نیست بیا منتظرم دیر نگرانت میشم
تقدیم به تو زهرا فرمود

هم نبی را دخترم هم یاورم

روح وجان و بضعه پیغمبرم

من گلی از باغ آتش خورده ام

در بهار عمرخود پژ مرده ام

با وفایم هم چمن خدیجه مادرم

جان نثارم بهر حیدر همسرم

اگر چه باشد ذو الفقارش درنیام

می کنم از بهر او تنها قیام

شیعیان: مولا ی من تنها شده

همنشین غصه و غم ها شده

دشمنان بر ضد او صف بسته اند

ظا لمانه جای او بنشته اند

من که از مظلو می اش افسر دهام

سیلی از بهر ولایت خوردهام

بهر ارشاد تمام مدمان

هم من و هم حیدر و هم کودکان

مهدی 1385/05/02 ساعت 12:06 http://www.mmp.blogfa.com

ما معترف به تقصیر و مقر گناهیم ....

سلام.... خوبین؟؟
منم این روز رو تبریک میگم... البته خیلی خیلی دیر شده!...
دعا میکنم خدا به هممون رحم کنه و ما رو به حال خودمون رها نکنه...برام خیلی دعا کنید منم یه جورایی حس شمارو دارم.... :-<
یا علی...

سلام
چقدر میشود آرام ماند
هنوز جمعه تمام نشده است
هنوز میشود منتظر ماند
هنوز دستهایی رو به آسمان است
هنوز گریه تمام نشده است
هنوز بغض کسی باز نشده
هنوز.................
ببخشید بی ربط بود به نوشته شما

[ بدون نام ] 1385/05/13 ساعت 22:44

فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری طلیعه ظهور

عناوین جشنواره (بخش مسابقه)

فرهنگی:

1. نامه ای به امام زمان در سه رده سنی (کودک و نوجوان، جوانان، بزرگسالان).

2. مقاله نویسی با موضوع (منجی جهانی از نگاه پیامبر اعظم، عدالت و مهرورزی در عصر ظهور).

3. داستان کوتاه، رمان و خاطره نویسی.

4. شعر.

5. وبلاگ نویسی.

۶ ..نرم افزار

هنری:

1. تجسمی:
2. خوشنویسی
3. نمایش: اجراء نمایش، نمایشنامه نویسی.

4. فیلم و نماهنگ: تولید فیلمهای کوتاه، مستند، داستانی و انیمیشن و فیلمنامه نویسی.

5. عکس
6. سرود، مولودی، تواشیح وابتهال خوانی

شرایط شرکت در جشنواره

1. تمامی آثار ارسالی باید به نحوی با موضوع مصلح جهانی (امام زمان (عج)) ارتباط داشته باشد.

2. دبیرخانه جشنواره از حضور عموم افراد به خصوص هنرمندان، فرهیختگان و صاحبان قلم و اندیشه در رشته¬های فرهنگی و هنری استقبال می¬نماید.

3. گستره اجرایی این جشنواره در سطح ملی می¬باشد. (از سال آینده جشنواره به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.)

4. مهلت ارسال آثار تا تاریخ 31/5/85 می¬باشد.

جوایز جشنواره:

1. به آثار منتخب هیئت داوران در بخشهای مختلف جشنواره جوایزی از قبیل کمک هزینه سفرهای معنوی حج عمره، عتبات عالیات، مشهد مقدس، سوریه، سکه بهار آزادی و ... تعلق خواهد گرفت.

2. به کلیه آثار شرکت کننده در جشنواره، هدایای نفیس فرهنگی اهداء خواهد شد.

آدرس دبیرخانه: قم، خیابان شهید لواسانی(ساحلی)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی و هنری طلیعه ظهور

پایگاه اطلاع رسانی: www.ErshadQom.ir

تلفن:9-7712838، 7706570 دورنگار: 7712828، 7708519
دبیرخانه دائمی جشنواره
فرهنگی و هنری
طلیعه ظهور

سلام...اااااااااا...پس نظر من کووووو؟ کلی نظر داده بودما....کلیم تبریک...یالا پیداش کن :دی! یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد