مناجات شعبانیه

درود ورحمت بی کران خداوند بر ارواح طیبه معصومین (ع )که اگر نبود ادعیه ومناجاتهای ایشان با خداوند تبارک وتعالی هیچ کس ادب سخن گفتن با رب العالمین ومناجات با اوومسئلت از اورا آنطور که شایسته مقام ربوبی است نمی دانست .

مناجات شعبانیه از عالیترین وکم نظیرترین مناجاتهایی که از پیشوایان ما (ع) به دست رسیده وخواندن آن در همه زمانها به خصوص ماه شریف شعبان سفارش شده است.

خدای من !گویا چنان خودرا می نگرم که در پیشگاهت ایستاده ام وحسن توکلم به تو برسرم سایه افکنده وتو با من آنچه که خود سزاوار آنی میگویی وعفو تو مرا فرا گرفته است .

خدای من .چگونه از حسن توجه تو پس از مرگم ناامید باشم در حالیکه در دوران حیاتم جز با زیبایی (ونیکی)سرپرستیم نکردی.

خدای من !اگر مرا به جرائمم مؤاخذه کنی ،ترا به عفوت مؤاخذه کنم ، واگر مرا به گناهانم مؤاخذه کنی ترا به آمرزشت مواخذه کنم ،واگرمرا داخل آتش کنی (وبه جهنم ببری )به اهل جهنم اعلام میکنم که ترا دوست دارم.

خدای من .آتش دوزخ برای من که عمری در آتش عشق تو سوخته ام چه میتواند باشد؟وشعله های هول انگیز جهنم برای دوستداران تو چه هیبتی میتواند داشته باشد ؟من سوخته دل که هر کجاباشم در سوز وگدازم آتش جهنم با من چه کار دارد؟!

به فرض هم که مرا که عاشق پاک باخته تو ام در آتش افکنی .آنجاهم لب از فریاد های عاشقانه فرو نمیبندم وکاری میکنم که همه دوزخیان بفهمند که یکی از دوستان خدا را در آتش افکنده اند...

خدایا !من از خودتوانی ندارم که از (راه )معصیت تو بازگردم (وبگریزم )مگر وقتی که مرا با محبت خود بیدار کنی وهمانطور شوم که تو میخواهی ،در نتیجه ترا به علت داخل کردن من در (خوان )کرمت وپاک کردن قلبم از آلودگی غفلت از تو ،شکر گذارم.

خدای من !مرا به چشم آن بنده ای نگاه کن که تواورا ندا کرده ای واوترا اجابت کرده وتو اورا بیاری (دین )خود به کار گرفته ای واوترا اطاعت کرده است.

از خداوندی که نزدیکی (به بندگانت )واز بندگان مغرور نیز دور نیستی ،وای بخشنده ای که نسبت به کسی که به ثواب توامیدوار است بخل نمی ورزی.

معبود من !به من قلبی عطا کن که شوقش اورا به تو نزدیک کند .

وزبانی (عطاکن)که صداقتش به سوی تو بالا رود

ونظری (عطا کن )که حقانیتش اورا به تو نزدیک سازد.

خدایا !مرا در میان دوستانت مقام کسی را بده که زیاد شدن محبت ترا آرزو دارد.

ای صاحب بزرگواری واحسان..

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام خوبی؟ وبلاگ خوبی داری... موفق باشید (اگر مایل به مبادله لینک هستید به وبلاگ من سر بزن)


به نام حضرت دوست

****

دعوت نامه

*******

اسطوره هایی گمشده در غبار ایام

زخم های التیام نیافته ؛

یادگار روزهای عاشقی

*******

همراه ما هستید :

بسم الله


در پناه حضرت دوست

به نام حضرت دوست

ولادت فرخنده مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت،
حضرت حسین بن علی علیه السلام

و فرخنده زاد روز اسطوره وفا و تندیس فداکاری،
حضرت عباس (ع)

و خجسته میلاد سید ساجدین و زینت عابدان و سر حلقه عارفان،
حضرت امام زین العابدین (ع)

بر تمامی عاشقان و رهروان و نیز کسانی که آنها را میشناسند
مبارک باد

در پناه حضرت دوست

سلام . من هم اعیاد رو پیشاپیش تبریک میگم .
امید که معرفت لازم رو توی این ماههای پربرکت بدست بیاریم . التماس دعا

سلاااااااام...خوبی خانومی؟؟؟دستت درد نکنه....لطف کردی اومدی.......منم پیشاپیش این اعیاد رو بهت تبریک میگم.....ایشاالله که بهت خوش بگذره خانومی........متنم زیبا و مفید بود......دستت درد نکنه......موفق باشی.......التماس دعا.......یاعلی./.

سلام به مرضیه عزیز، خوبی خواهر مهربونم؟
خوش میگذره؟
میلاد با سعادت سید الشهدا (ع)، ابوالفضل العباس (ع)، و سید ساجدین بر تو خواهر گلم و خانواده محترمت مبارک باد.
همیشه شاد باشی و پیروز
یا علی

************************
اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد
و مماتی ممات محمد و آل محمد
************************
دوست عزیزم سلام
فرا رسیدن اعیاد فرخنده و مبارک شعبانیه را به شما و خانواده محترمتون تبریک و شاد باش میگویم
امیدوارم که لحظات شادی رو کنار خانواده پیش رو داشته باشید و سپری کنید
همیشه شاد و موفق و سلامت باشید
در پناه حق
یا حسین

آپ کردید خبرم کنید ...

بسم رب الحسین(ع)
سلام مرضیه جان
خوبی عزیزم؟
خسته نباشیدسری به ما نمی زنی؟
اعیاد شعبانیه را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گم
((زبور عشق)) نیز به روز شد
خوشحال میشم سر بزنین
یا علی

الهی!
إن من تعرف بک غیر مجهول و من لاذ بک غیر مخذول

خداوندا!
آنکه که با تو شناخته شود، ناشناخته نمی ماند و آنکه به تو پناه برد، خوار نمی گردد.

سلام مرضیه جان!
فرا رسیدن ماه زیبای شعبان و روزهای ولادت بزرگ اسوه های عشق و آزادگی رو تبریک میگم.
از همین حالا مشتاق شدم پست نیمه ی شعبانت رو بخونم. انشاءا... که به کارات برسی و موفق باشی.

مراسم جشن تقدیر از وبلاگ نویسان مهدوی
شنبه 18/6/85 – فرهنگسرای دانشجو
ثبت نام در هیات بلاگ :
www.heyatblog.ir

احسان 1385/06/14 ساعت 13:16 http://najva.blogfa.com

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
صَلَی اللهُ عَلَیکَ یا اَباعَبدِاللهِ الحُسَین
صَلَی اللهُ عَلَیکَ یا عَلی بنِ الحُسَین

حسین بن علی را گوهر آمد .... علی بن حسین اکبر آمد.
میلاد حضرت علی اکبر امام حسین علیهماالسلام مبارک باد.
سلام. خسته نباشید.
یکی از بافضیلت ترین اذکار در ماه شعبان، ذکر صلوات بر محمد و ال او علیهم السلام است.
انشاء الله از این ذکر پر خیر و برکت کمال بهره را ببریم.
کربلایی باشید.
التماس دعا.
یا امیرالمومنین،حیدر(علیه السلام) مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد