بهار

    

      بهار را در من بکار

           این باغچه ی امید      گلدان هر گلی نیست

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام....
ایام ارتحال جانسوز پیامبر اعظم و فرزندان معصومش امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) را به شما تسلیت عرض می کنم....
مدتی نبودم. اینک یادی از آن پنجشنبه! همان که ابن عباس گفت وای از مصیبت روز پنجشنبه

بسم الله الرحمن الرحیم

« و من یعظم شعائر الله فانّها من تقوی القلوب »

دوست محترم سلام علیکم
ایام شهادت حضرت محسن علیه السلام و آتش زدن درب خانۀ وحی را تسلیت عرض میکنم.

بعد از تلاش بسیار، نسخۀ "جدید" سایت تطبیر (قمه زنی) راه اندازی شد.

در این سایت در حدود دویست دستخط و فتوای مختلف از بزرگترین مراجع شیعه در تأیید جواز و استحباب قمه زنی را خواهید یافت، همچنین فتاوای مراجع در خصوص عدم نفوذ حکم حاکم شرعی در شعائر حسینی.

لطفا حتما به این سایت سر بزنید و از بخش فارسی دیدن کرده و نظر شریفتون رو برای ما ایمیل بفرمایید.
لطفا برای سایت تبلیغ کنید و لینک اون در وبتون قرار دهید.

اجرتون با آقا اباعبدالله علیه السلام

یمین 1386/12/28 ساعت 19:09 http://www.sabaeiha.blogfa.com

سلام...

به نظر خیلی پخته میاد...

مارم ! دعا بفرمایید.

صبا میاد و میره نذار از دستت بره

دلارام 1387/01/11 ساعت 12:34

سلام . ممنون که به وب خاک گرفته ما سر زدی. خوبی؟ سال نو مبارک باشه. نبودی چند وقت یعنی منم خیلی وقته که نیومده بودم اینج(با عرض شرمندگی) امیدوارم سال خوبی را در کنار عزیزانت داشته باشی

سلام عید تان مبارک و تشکر از نظر شما ارزوی سلامتی و موفقیت برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد