پائیز فصل بی قراری از راه رسید..

 مثل همیشه دیر میگذره...

خسته ام خیلی..

به چه اندیشه کنم ؟؟؟؟؟

به بهاری که گذشت ؟؟؟؟؟؟؟؟

به خزانی که رسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به نوایی که شکست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به سرودی که نماند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به چنین مرده دلانی که تو گویی همه باشند به خواب ؟؟؟؟

به تو می اندیشم .....همه جا ......همه وقت.

نظرات 37 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما و خانواده محترمتان.
نوشته هاتون مثل همیشه زیبا بود درسته زمان توقف نمی کنه و بر نمیگرده فقط میگذرد...
و این ما هستیم که از ثانیه ها استفاده خوبی نمی کنیم.
موفق و سربلند باشید
سجاده ی عشق آپدیت شد منتظر قدوم سبزتون هستم.
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
حق نگهدارتون
یا علی[گل]

سلام به شما دوست عزیز وبا محبت ..مثل همیشه شرمنده کردید با نظر پرمهرتون ..واقعا زمان چیز عجیبیه گاهی وقتا دوست داری اصلا نگذره وزمان متوقف بشه وبعضی وقتا دلت میخواد زودتر از یه موقعیت زمانی رد بشی ...مثل من که تحمل فصل پائیر برام سخته ودوست دارم زودتر ازش عبورکنم.ولی فصل بهار هیچوقت تموم نشه...
به امید اینکه هرچه زودتربا ظهور حضرت بقیه الله (عج) همه فصلا وهمه روزامون بهار بشه..
اللهم عجل لولیک الفرج..
الهی آمین.

استاد 1385/08/20 ساعت 08:38 http://ferdoss.blogfa.com

با سلام و احترام متقابل. از اینکه خبری از شما دریافت کردم بسیار مسرورم. همیشه شاد باشید.

سلام استاد گرامی وبزرگوار .خیلی وقته که سعادت ندارم از کلاس درس واز محضرباارزشتون تون بهره مند بشم ..
التماس دعا .یا حق

سید 1385/08/22 ساعت 08:36 http://labgazeh.blogfa.com

سلام
هم شعر قشنگی بود و هم عکس یبا و زنده ای
ممنونم از همه چیز ..
تا عکس را دیدم یاد یک مصرع از یکی از غزلهام افتادم
بدترین دغدغه ی خاطر من پاییز است

سلامت باشید آقا سید..کاش شعر زیباتو نو کامل می نوشتید..(البته همین یه مصراع که نوشتید نشون دهنده اینه که غزل زیبایی باید باشه .. )

ما باید در فراسوى کوچه‏هاى انتظار، امید را به نظاره بنشینیم و به انتظار تمام لحظات آبى با یک دریا عشق، هر چه ریا و دروغ است بشوییم و به جاى آن یک کوه صبر بکاریم و بعد به انتظار رویش قاصدک‏ها، رقص بید را به انتظار بنشینیم. در زلال زیباى رود، سر و دل شستشو دهیم که نامحرمان و پلیدان را در بارگاه عشق راهى نیست.

آرى باید پاک شویم که ما را بار دهند و باید اهل دل شویم و رازِ نگاهها را دریابیم که:

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند

وانکه این کار ندانست در انکار بماند

اللهم عجل لولیک الفرج

(( هو معکم اینما کنتم . ))
او با شماست هرجا که شما باشید .

سلام
موفق باشید .

یا معین!
سلام مرضیه جان
چه طوری آبجی؟
دلم برات تنگ شده بود...
منم به روزم
منتظرم...
التماس دعاااا
یا علی

سلام دوست مهربان
که می گوید که پاییز فصل دلتنگی است ؟
پاییز پادشاه فصل هاست پاییز خلاصه فصل هاست
اگر چشم ها را بشوییم وجور دیگر نگاه کنیم او هم مثل کبوتر مثل یاس زیبا است بیا ییم دل پاییز را نرنجانیم که او هم آفریده ی محبوب است.
یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاحق
چشم به راه قلم تواتای شما یم.

درسته که پائیز یکمی دلگیره ودیر تموم میشه ولی قشنگترین رنگای دنیا وزیباترین نقاشی ها از فصل رنگارنگ پائیزه ..
ممنون از نظر پرمهرتون .

چرا نمى‏آیى مگر چقدر فرصت دارم که زندگى کنم؟ مگر چقدر فرصت دارم در انتظارت بمانم؟ دست‏هایم خسته است مى‏ترسم ... مى‏ترسم وقتى بیایى که من آنقدر به پوچى رسیده باشم که به نداى رهایى‏ات لبیک نگویم . مى‏ترسم وقتى بیایى که آمدنت را حس نکنم و اینگونه باورت نداشته باشم .

نه! من دلم مى‏خواهد تو وقتى بیایى که هنوز چشم‏هایم عاشقانه پنجره را مى‏پاید .

این وجه الله

سپیده 1385/09/03 ساعت 17:47 http://the-bird.blogsky.com

سلام به تو دوست داشتنی.
با حرفت کاملا موافقم!
فوق العاده به دلم نشست

پرنده آپدیت شد ، به آشیونه ی من بیا و خوشحالم کن.
{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}

من نمی دانم و همین درد مرا سخت می آزارد
که چرا انسان
این دانا ، این پیغمبر
در تکاپوهایش – چیزی از معجزه آن سو تر – ره نبردست به اعجاز محبت

{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}---{}

با یه شاخه گل سرخ منتظرتم
پر پروازم باش
موفق باشی…




<---||-|| P /^ R /^ N || ) E ---->

سلام.....خوبی مرضیه جان؟؟؟؟چه میکنی خانوم؟؟؟شرمنده که دیر سر زدم......متنت جالب بود.....اما چرا خسته؟؟؟!!!!!!انشاءالله که کسالتت هم برطرف بشه.......موفق باشی...مواظب خودتم باش.......برا مام خیلی دعا کن......یاعلی./.

سلام دوست خوب ومهربونم ..آبجی خانوم تو هم مراقب خودت باش ..ایشالله تو رفت وآمدا و سفر هات سلامت وتو درسات موفق باشی ..یا حق

*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*
(¸.•´ (¸.•` *اللهم عجل لولیک الفرج¸.•*´¨) ¸.•*¨)
•¤**¤•.•¤**¤•.•¤**¤•.•¤**¤•. •¤**¤.•¤**¤•.•¤

با عرض سلام و ادب
زیبا نوشته اید ......
حضرت علی علیه السلام فرمودنده اند : مؤمن همواره به یاد خداست، بسیار در اندیشه است، بر نعمتهاى الهى سپاسگزار و در گرفتاریها شکیباست ............منتظر حضور سبز شما هستیم .
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *(¸.•´ (¸.•` *(¸.•´ (¸.•` *
شادی روح شهدای اسلام فاتحه مع الصلوات
کربلای جبهه ها یادش بخیر
دوکوهه السلام ای خانه عشق
سلام ما به تو می خانه عشق
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *

اللهم صل علی محمد وآل محمد.
ممنونم از توجهتون .
از متنهای زیبا ومفیدی که برا م میفرستید هم متشکرم.

سلام مرضیه خانوم گل!
نوشته ات رو خوندم و یه چیزی به ذهنم رسید: هیچ به بهاری که در راهه، اندیشیده ای؟!

سلام سلاله مهربون ..راست میگی صبر تا رسیدن بهار..

فرهاد 1385/09/13 ساعت 18:45 http://m-shirazi.blogfa.com

با سلام
عکسی که گذاشته اید مرا دیونه خودش کرد....
بهرحال موفق باشید

سلام..خیلی وقته فرصت نشده بیام واز تالیفات نابغه قرن بیستم بهره ببرم.اگه به روز شد خبرم کنید. ممنون.یا حق.

سید عباس جوهری 1385/09/18 ساعت 09:10

با سلام.مشغول سرچ در اینترنت بودم که به صورت کاملا اتفاقی با وبلاگ شما اشنا شدم.بسیار خرسند شدم از این که دیدم شما با دقت فراوان کتاب فریب را مطالعه کرده و قسمتهایی از ان را نقل کرده بودید.برای بنده سعادتی بس بزرگ است.برای شما ارزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.سید عباس جوهری (صدرا)

سلام واحترام متقابل ...لطف کردید نظر گذاشتید..
نه تنها من به شخصه از خوندن کتاب فریب بهره بردم .بلکه تعداد زیادی از دوستانم که اون کتاب رو خونده بودن از تاثیرمثبتش تو افکارشون برام گفتند.
من هنوز هم خوندنش رو به دوستان توصیه میکنم ..
امیدوارم موفق باشید
ومنتظر آثار جدیدتون هم هستیم.
یا حق.

سلااااااام
الهی بمیرم
چرا خسته ای مرضی جونم ؟

سلام مریم جونم ..خوبی؟
دلم برات یه ذره شده.
زندگی سخته دیگه ..آدم گاهی خسته میشه..
:) :*

بیا ژیش خودم خستگیتو در کنم عزیزم
دیگه نبینم این حرفا روب زنی که خسته اماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
همیشه شاد باشی گلم
میبوسمت
فعلا

راستی خاک به سرم .. به کی می اندیشی ؟ خدا به دور
خیلی دوستت دارم
موفق باشی
برات بهترین ها رو آرزو میکنم
یا علی

سلام
امیدورام هیچ موقع دلتون نگیره و هیمشه شاد باشید
یا علی

نرگس 1385/09/21 ساعت 09:40 http://fezzeh.blogfa.com

سلام

بعد از دیدن مطالب یه وبلاگ دلم سوخت و خواستم دود سوزش دلم که همراه قطرات اشک از چشمان بیرون میزدبا این مطالب زمزمه گر باشد

عجب صبری خدا دارد!

یک دنیا پدر 1385/09/22 ساعت 18:38

سلام مرضی جونم .. خیلی برات دعا میکنم ... برات بهترین ها رو آروز مندم عزیزم
التماس دعا
شاد باشی

یاسر 1385/09/22 ساعت 22:52 http://zeynabiye.blogfa.com

سلام وبلاگت زیباست موفق باشی منتظرپای [گل]

صدرا 1385/09/25 ساعت 22:43

با سلام.حال که از کتاب بنده نقل قول کردید مایلم از کتاب های دیگرم نیز به شما ارسال کنم .متشکرم.

با کمال میل مشتاقم که آثار وکتاب های جدید تونو بخونم .

سلام . خوبید ؟
آخرین باری که کامنت گذاشتم کی بود سه ماه پیش یا چهار ماه پیش . خوشبختانه یا متاسفانه هنوز زنده هستم و نفس می کشم . این روزها برام روزای سختی اند. خیلی...
اگه یادتون آومد و وقت کردید یه سری بزنید . هم وبلاگ اصلی و هم این یکی :
linksotoon.persianblog.com

مهدی 1385/09/30 ساعت 16:08

به لینک زیر هم سری بزنید

http://mahdawion.blogfa.com/post-27.aspx

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما.
فرا رسیدن میلاد خجسته ی پیامبر بزرگ حضرت عیسی (ع) بر شما فرخنده و مبارک باد.
خیلی وقته اینجا آپدیت نشده .امیدوارم مشکل خاصی نباشه

سجاده ی عشق آپدیت شد.
منتظر حضور پر مهرتون هستم.
التماس دعا.
اللهم عجل لولیک الفرج
موفق و سربلند باشید
حق نگهدارتون

سلام دوست بزرگوار.ممنون از اینکه بهم سر میزنید.وجویای حالم هستید.شرمندم میکنید..نه خداروشکرمشکل خاصی نیست . فصل خزون یکم تو روحیه م اثر گذاشته بود و فوت یکی از بستگان هم اضافه بر اون باعث این تاخیر شده ..
التماس دعا .یا خق.

حاج حمید 1385/10/05 ساعت 04:22 http://hajhamid.com

با سلام و عرض ادب خدمت خواهر بزرگوارم مرضیه خانم
خدای را شاکرم که بر این حقیر منت نهاد تا در ایام بسیار معنوی و آسمانی (عرفه) در سرزمین عشق (کربلا) مهمان سلطان عشق باشم . به همین مناسبت خدمت رسیدم تا ضمن خداحافظی ، از شما طلب حلالیت نمایم. چنانچه در این مدت قصور یا کوتاهی از این برادرتان دیدید به بزرگواری خود عفو بفرمائید . انشالله اگه لایق باشم نائب الزیاره خواهم بود . و در آنجا قنوت نیاز به درگاه آسمانی ارباب عشق بلند خواهم کرد و عاجزانه طلب خواهم کرد که زیارت سلطان عشق نصیب شما بشه .

مستدام باشید

یا علی مدد . التماس دعا

علیک سلام .خوش به سعادتتون که این سفر روحانی تو این روز بزرگ ومعنوی نصیبتون شده .
دعا کنید زیارت خاک پاک کربلا قسمت ماهم بشه .یاحق. التماس دعا..

[ بدون نام ] 1385/10/08 ساعت 19:05

Blue moon

You saw me standing alone

Without a dream in my heart

Without a love of my own

Blue moon

You knew just what I saw there for

You heard me saying a pray for

Someone I really could care for

Blue moonَ

You saw me standing alone

Without a dream in my heart

Without a love of my own

سید 1385/10/09 ساعت 10:46 http://labgazeh.parsiblog.com

سلام...

اول .... روز عرفه و عید قربان مبارک
دوم ... از این که این کامنت را برای همه ی دوستانم می نویسم گلایه نکنید..
باز هم می آیم که برایتان کامنت ویژه بگذارم

مدتی بود که توفیق یاری نمی کرد خدمتتان برسیم .. گرفتاری ها خودشان را بد جوری بر انسان و برنامه هایش تحمیل می کنند
به هر حال ببخشید که پای لنگی و درنگی ز شما دورم داشت ..

اما .. خبر اینکه
بالاخره خانه ی قدیممان را در پارسی بلاگ بازسازی کردم و به آنجا منتقل شدم
خوشحال می شوم میزبان حضورتان باشم در سرزمین پارسی بلاگ

سلام...
امیدوارم این سلام در دل این زمستان سرمای دوری دوستان را کمی گرمتر کند و آمیدوارم سالم و سلامت باشی خواهر خوبم.
عید قربان مبارکت باد و التماس دعا
یا حق

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست عزیز.
ممنون از حضورتون.
صدای پای عید می آید.
عید قربان عید پاک ترین عیدها است عید سر سپردگی و بندگی است.
عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.
عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند.
عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است.

عید قربان ،جشن رهیدگی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین بر همه ی ابراهیمیان بویژه شما دوست عزیز مبارک باد
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
موفق و سربلند باشید
حق نگهدارتون

سلام مرضیه جان......خوبی خانوم؟شرمنده از اینکه دیر به دیر سر میزنم.......تازه رسیدم مشهد.....منتظر مطلب قشنگ بعدیت هستم...راستی بروزم.......خیلی خوشحال میشم سر بزنی......موفق باشی........در پناه حق......التماس دعا.......یاعلی./.

[ بدون نام ] 1385/10/15 ساعت 15:12

سلام

ممنونم از حضورتون

شما هنوز در پاییزید؟
زمستان از نیمه هم گذشت .. آپ نمی کنید؟
این جمعه هم گذشت و ...
افسوس .... ندیدیم او را
هفته ی آینده چه خبره ؟ می دونید ؟

سید 1385/10/15 ساعت 15:12 http://labgazeh.parsiblog.com


سلام
ممنونم از حضورتون

شما هنوز در پاییزید؟
زمستان از نیمه هم گذشت .. آپ نمی کنید؟
این جمعه هم گذشت و ...
افسوس .... ندیدیم او را
هفته ی آینده چه خبره ؟ می دونید ؟

محمد مهدی 1385/10/22 ساعت 13:08 http://hajhamid.com/

»»»»»» سلام دوست عزیزم ««««««

من محمد مهدی هستم.

22 دیماه سالروز تولدمه و من وارد 6 سالگی میشم.

به همین مناسبت تو وبلاگ بابام جشن تولد گرفتم.

خوشحال میشم شما هم به جشن تولدم بیاید!

منتظر حضور صمیمی و مهربونتون هستم

«««««« به امید دیدار »»»»»»

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست عزیز.
وبلاگ سجاده ی عشق با عنوان "نزدیکترین نقطه به خدا" آپدیت شده.
منتظر حضور سبز و پر مهرتون هستم.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
موفق و سربلند باشید حق نگهدارتون[گل][گل]



با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست عزیز و خانواده محترمتان
.فرارسیدن ایام محرم ایام سوگواری سید و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین(ع)را به شما تسلیت عرض می کنم.
*********

محرم ماه خون است و شهادت..
.محرم ماه ایثار و رشادت..
.محرم ماه هفتاد و دو نور است...
محرم ماه احساس و شعور است..
.محرم راز و رمز عشق و مستی...
غروب شمس و اخترهای هستی...
محرم ماه سلطان قلوب است...
مه توبه مه رفع عیوب است..
.محرم ماه فتح خون به شمشیر...
مه امر به معروف است و تطهیر...

***********

وبلاگ سجاده ی عشق آپدیت شد.
التماس دعا....
اللهم عجل لولیک الفرج...
اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود و ثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین و اصحاب الحسین(ع)
منتظر حضور سبز و پر مهرتون هستم.
موفق و سربلند باشید.
حق نگهدارتون

صدرا 1386/01/27 ساعت 21:09

چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد