صلی الله علیک یا اباعبدالله(ع)

                                           


  باز این چه شورش است که درخلق عالم است       بازاین چه نوحه وچه عزاوچه ماتم است 

 

ahlbeyt6vx.jpg

 

 

 

نظرات 27 + ارسال نظر
عارف 1385/11/08 ساعت 18:07 http://arefweb.mihanblog.com

سلام
عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم.
از آشنایی با شما خوشحالم.
منتطر حضورتان هستم.
التماس دعا

بهاری 1385/11/12 ساعت 13:51 http://sepidehdam.blogfa.com

سلام علیکم
وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید استفاده کردیم
موفق و پایدار باشید.

در یقینم که صاحب زمان خواهدآمد
روشنی بخش هر دو جهان خواهدآمد

گر چه سوزیم ز هجران آن ماه تابان
با مسیحا دمی بی گمان خواهد آمد

از جفا خرمنی آتشین گشته برپا
قائمی بر زمین وزمان خواهد آمد

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست گرامی و خانواده محترمتان. آپدیت زیبا بود. اجرکم عندالله

سجاده ی عشق آپدیت شد .منتظر حضور سبز و پر مهرتون هستم.

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج.

موفق و سربلند باشید.حق نگهدارتون

سید 1385/11/13 ساعت 21:17 http://labgazeh.parsiblog.com



سلام دوست گرامی
دیریست از شما بی خبریم

عزاداری هاتون قبول
ما را هم از دعاتون فراموش نکنید

راستی از کاروان شام چه خبر .. ؟

سید 1385/11/21 ساعت 11:35 http://labgazeh.parsiblog.com

سلام
منتظر آپ کردنتان هستیم
کجایید شما خواهرم؟
کم پیدایین

محمد 1385/11/22 ساعت 04:19

گویا گروهی جاهل در دلشان درباب امر ظهور شک افتاده ، کج فهمی را از باور های اعتقادی دور کنیم
امام صادق میفرمایند : پس از خروج سفیانی از بصره ( اشاره به خمینی )از غرب (از فرانسه ) به بلاد عجم وارد میشود در حالیکه صلیب بگردن دارد ( صلیب بگردن مسلمان ـ میشود باطل ـ وازدیدگاه دیگر مدعی شریعت اسلام بودن ) بعداز ورود او فتنه وفساد بلاد عجم را فرا میگیرد ( اشتباه نگیرید خمینی هم ازطرف آن حضرت مامور بود ) سپس به جنگ ایران وعراق اشاره میفرمایند ومگویند در این جنگ هیچکدام برحق نیستند اما مدعی حقند وپس ازکشتار زیاد بی نتیجه صلح میکنند وانگاه به جنگ عراق ومتحدین اینطور اشاره میکنند . میبینم ابتدا عرب با عرب به جنک بر میخیزد ...آتش سوزی بزرگی در شرق حجاز یبینم . میگویند در آنجاجنگلی وجود ندارد . ...میفرماید این آتش از چوب نیست ( اشاره به سوختن حلقه700چاه نفت کویت دارد ) آنگاه هفت پرچم برای جنگ از شرق به حجاز نزدیگ میشوند ( اشاره به نیروهای متحدین در جنک نفت ) میگویند این چه جنگی است که هفت پرچم ( هفت کشور ) باهم متحد میشوند . میفرماید : انها بخاطرگنجی میآیند که ازطلا وسنگ نیست واز زمین بیرون میآید ( اشاره به نفت ) اما موفق نمیشوند دگر بار مغربی ( بوش ) با بیش از یکصد هزار سپاه از آب سیاه ( دریای سیاه ) عبور میکند وبصره وبغداد (عراق ) را میگیرد درحالیکه حق طلبان جهان بپا خاسته اند ( تظاهرات جهانی علیه جنگ طلبی بوش ) و وحشت از مرگ سپید جهان را در بر گرفته ( میگویند مرگ سپید چیست میفرماید چیزی مثل وبا وطاعون ــــ اشاره به بیماریهای سارس ـیا آنفولانزای پرندگان ویا ایدز ) اما او با بیش از صد هزار سپاهش بزمین فرو میروند ( یعنی کسی آنها را شکست نمی دهد بلکه استراتژی او در منطقه شکست میخورد ) مابقی محفوظ بماند
صالح ابن شعیب


محمد 1385/11/22 ساعت 04:20

بنام نازنین رایحۀ هستی بخش زندگی .
ای ناشناس درمیان ما ، ای پدرآسمانی .
حال میدانم که چطور مرا از خاک بی مقدار آفریدی ، وبرای خلق من از تمامی نیروها کمک گرفتی ، وبدون هیچ پاداشی تمام نیروهای طبیعت را برای حفاظت از حیات من بکار گماردی ،تا شاید معرفت درک تورا پیدا کنم ، زهی تآسف که من اسیر غرایز نفسانی خود بودم ، از گناهانی که در مقابل دیدگان تو کردم شرمسارم ،هرچه کردم باچشمانی باز بود چون تو از فطرت خود درنهادم قرار داده بودی ومرز بین من با حیوان مشخص بود .
اگر می دانستم مکانی دور از چشم توست ، ازشرم بدانجا پناه می بردم اما چکنم که آسمان وزمین ملک توست وتو خالق من هستی .
میدانم که تو بخشایندۀ بزرگ هستی اما همان فطرت تو بمن میگوید :
چقدر بخشش،وحق هم داری من گناهانم را قبول دارم فقط از تو میخواهم فرصت گناه را از من بگیری واجازۀ خدمت در راهت را بمن ارزانی فرمائی تا در زمان مرگ ، همانطور،
که سر بزیر دارم بگویم ، ای پدر آسمانی من بجز تو کسی را ندارم ... با ترازوی عدالت گناهان مرا نسنج وازمن در گذر .....درگذر ازمن ... که تو بخشایندۀ بزرگ هست.
سانسور حقیقتی تلخ http://h1.ripway.com/pishgooyan/672817-A.zip

امشب دلم هوائیست



مجنون و کربلائیست



تا کربلا رسیدن



یک یا حسین و باقیست

یاحسین

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست عزیز.
چرا آپدیت نمیشه اینجا؟؟؟
غرض از مزاحمت این بود که سجاده ی عشق آپدیت شد.
منتظر حضور سبز و پر مهرتون هستم.
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
موفق و سربلند باشید
حق نگهدارتون[گل]

سلام

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست عزیز.

سجاده ی عشق آپدیت شد منتظر حضور سبز و پر مهرتون هستم.
التماس دعا.
اللهم عجل لولیک الفرج
موفق و سربلند باشید.
حق نگهدارتون

عارف 1385/11/28 ساعت 16:11 http://arefweb.mihanblog.com

وعده کردی که بیایی غم دل با تو بگویم

زنگ و گرد دل خسته به شراب تو بشویم

تو عزیز دل صدها گل پاکیزه صفاتی

من سرگشته توانم غم دل با تو بگویم؟


عارف به روزه .
موفق باشید

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست گرامی.
سجاده ی عشق آپدیت شد منتظر حضور سبز و پر مهرتون هستم.
التماس دعا.
اللهم عجل لولیک الفرج
موفق و سربلند باشید
حق نگهدارتون

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست عزیز و همیشه همراه.
وبلاگ سجاده ی عشق آپدیت شد منتظر حضور سبز و پر مهرتون هستم.
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
موفق و پیروز باشید
حق نگهدارتون

فرهاد 1385/12/25 ساعت 15:56 http://m-shirazi.blogfa.com

با سلام خدمت شما
نمی دونم چرا خیلی وقته آپدیت نکردید؟ ولی بهرحال ما را بیخبر نگذارید. ...
موفق باشید
یا علی مدد

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست عزیز و خانواده محترمتان.
سال نو مبارک.چرا دیگه آپدیت نمی کنید؟؟؟
سجاده ی عشق آپدیت شد منتظر قدوم سبز و پر مهرتون هستم.
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
موفق و سربلند باشید
حق نگهدارتون

با سلام.
سجاده ی عشق منتظر قدوم پر مهر شماست.
منتظر نظرات سازنده ی شما هستم.
موفق باشید

سلام
ای ول بابا
شما هم که مثل ما سالی یه بار بروز میکنی

بسم رب الحسین(علیه السلام)
سلام مرضیه جان
چه طوری؟
سری به ما نمی زنی؟
دلم برات تنگ شده بود....
من به روز شدم
خوشحال میشم اگه سر بزنی
التماس دعا
یا علی

به نام حضرت دوست


سلام خواهرم


من هم این ایام سوگواری و شهادت
بی بی دو عالم (س)
را به شما تسلیت میگویم






در پناه حضرت دوست

مقام معظم رهبری
در میان این هنرمندان معروفی که ما داریم، خیلیشان جوانان بعد از انقلابند اینها کسانی هستند که یا در جبهه های جنگ ، یا در صحنه های انقلاب ، با یک ایمانی ، یک خودباوری پیدا کردند و به سمتی کشیده شدند ، مثلا" دوربینی دستشان گرفتند و برای عکسبرداری به جبهه ها رفتند .


سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی

طلسم شیطان وحشت از مرگ است و اگر آن را درون خویش بشکنی ، دیگر او را بر تو تسلطی نیست ، و اگر نه باید به حکومت شیاطین بر کره زمین ، هم اینچنین که هست ، رضا شوی و مرگ از قبول این ننگ بهتر است .

-----------------------------------------------

میگم خوش به حال شهدا که عند ربهم یرزقونند

و ای کاش من وشما هم به آنها برسیم

شهادت قسمت ما می شد ای کاش

استاد مصباح یزدی:
اگر مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را از آن جهت دوست می داریم که بیاید و جهانمان را آباد نماید و نعمت هایمان را فزونی بخشد، ما دوستدار آبادانی و نعمتیم، نه دوستدار ولایت و امامت.

سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ، در صورتیکه صلاح میدانید لینکای زیر را تحت عنوان جواب سوالات تبیان و آفتاب درلینک خود قرار دهید . خدا نگه دارتان

جواب سوالات تبیان و آفتاب

http://nasimekavir.blogfa.com/


http://nasimekavir.blogsky.com/





مهران 1386/06/17 ساعت 11:52 http://pand.blogfa.com

سلام . راستش رو بخواین شما در تاریخ جمعه 18 آذر1384 ساعت: 17:42 از وبلاگ من بازدید کردین و من هم گفتم به وبلاگ شما یه سری بزنم . .. . . چرا ادامه ندادین اداره کردن وبلاگتون رو .

سلامی چو بوی خوش اشنایی...

میلاد امام حسن مجتبی (ع)

غریب اهل بیت بر همه ی غریب نوازا مبارک باد.

آی عاشقا شادی کنید دوباره *** دل ها همه مسته رخه نگاره

به ماتم کده دل ماهم سر بزنید (با اجازه لینک کردیم)

یا علی[گل]
Matam_info@yahoo.com
http://www.matam.mihanblog.com

شفا 1386/08/02 ساعت 18:37 http://shafa77.blogfa.com

http://shafa77.blogfa.com

با تشکر از مطالب زیبا و آموزنده شما

شفا 1386/08/02 ساعت 18:38 http://shafa77.blogfa.com

http://shafa77.blogfa.com

با تشکر از مطالب زیبا و آموزنده شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد