یه سلام بهاری به  دوستان .

وآرزوی سالی خوش وخرم و از این جورحرفا...

ببخشید که خودمونی مینویسم ،برااینه که هم طولانی نشه وهم زیاد ادبی وتکراری نباشه ..

درضمن بعضی از دوستان گله کردن از اینکه دیرمیام وبه روز نمیکنم واصلا نیستم که حق دارن ..

وبعضیا هم گله نکردن ..ولی من خودم میدونم که دلشون بره .. در هرصورت امیدوارم تبریک منو از همین جا بذیرا باشند...

بازم امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه وموقع سال تحویل هم منو تو دعا هاتون فراموش نکرده باشید...منم موقع تحویل سال یه عالمه دعا کردم .برا هرکی التماس دعا داشت وهمه مریضا وجانبازا و÷در مادرا و...

ازخداخواستم که به عزت امام حسین (ع)سالی با عزت وسربلندی برای همه ما وملت ایران وهمه مسلمونای جهان رقم بزنه ...ان شاالله ...

راستی امروزسالروزامامت ولی عصرمون امام زمان هستش ..یا همون عید بقر.. که کمی از بقیه اعیادمون نداره .. ÷س امروز روهم تبریک میگم .

                           
                                             اللهم عجل لولیک الفرج...

ایمان استوار برچهارستو ن است :صبر، یقین ، عدل ،÷یکار(درراه حق،بادست وزبان)...
ازاین چهار ستون ،صبر نیزخود برچهارشعبه است :

برشوق ، برخوف ، بربی رغبتی به دنیا  و  برانتظارکشیدن...
گوشه ای ازسخنان گهربارحضرت علی (ع) از نهج البلاغه.

                                                    یاعلی مدد

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

وای باران ... باران ... شیشه ی پنجره را ... باران شست ... از دل من اما ... چه کس نقش تو را ... خواهد شست ... آسمان سربی رنگ ... من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ ... می پرد مرغ نگاهم تا دور ... پر مرغ نگاهم را شست
وبلاگ قشنگی داری به من هم سر بزن

به نام حضرت دوست

........

پنج شنبه ۲۴ فروردین رهسپار
دیدار اسوهای صبر و ایثار هستیم

دعوت نامه را خوندید؟

در پناه حضرت دوست

اللهم عجل لولیک الفرج -- الا که راز خدائی خدا کند که بیائی—منتظر قدوم سبز شما هستیم

دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهور : در آستانه میلاد پیامبر اعظم(ص) و در محضر و حرم امام رضا(ع) اعلام می کنم در سایه توجهات حضرت حق، با مجاهدت دانشمندان خلاق ایرانی و با دعای خیر مردم، چرخه سوخت هسته ای در مقیاس آزمایشگاهی کامل گردیده و اورانیوم غنی شده در 20 فروردین ماه سال جاری 1385 شمسی به دست جوانان ما تولید شد.

رئیس جمهور گفت: من این موفقیت بزرگ را در این مکان مقدس به همه شهیدان و امام شهیدان، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران در داخل و خارج کشور و به جوانان این مرز و بوم تبریک عرض و رسماً اعلام می کنم که ایران اسلامی هم اکنون به کشورهای هسته ای پیوسته است.

:::..::: ما هم به نوبه خویش این پیروزی غرور آفرین را به شما و کلیه هموطنان عزیز ایرانی بویژه شما دوست بزرگوار تبریک عرض نموده و توفیق همه خدمتگزاران اسلام و مسلمین را از درگاه احدیت خواستاریم ...........منتظر قدوم سبز شما هستیم ::..:::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد