السلام علیکما یا امامین العسگریین (ع)

یا حجة بن الحسن العسگری (ع) عجل عجل عجل علی ظهورک...
 

نظرات 8 + ارسال نظر
bimoomid 1384/12/05 ساعت 15:25

علائم آخرالزمان و ظهور حضرت صاحب(عج) واضح تر از هر زمانی هویدا شده است. انشاالله امام زمان (ع) در قلوبمان ظهور بفرماید....التماس دعا....

سلام علیکم .
شما را در همفکری زیارت کردم و گفتم که خدمت رسیده و عرض ادب و سلامی داشته باشم .
هفته ی بهتری را پیش رو داشته باشید انشاءالله تعالی .
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته - صدق.

سلام . به روز کردن وبلاگ به عهده من بود . این طرف ها نمی آیید ؟

سلام . به روز کردن وبلاگ به عهده من بود . این طرف ها نمی آیید ؟
سلام . به روز کردن وبلاگ به عهده من بود . این طرف ها نمی آیید ؟


دوست گرامی
« بیقرار ظهور » وبلاک شماست که پیوسته به روز می شود
« بیقرار ظهور » وبلاک شماست که به نام زیبای شما مزین است
« بیقرار ظهور » وبلاک شماست که از حضور اندیشه شما در خویش خرسند می شود
« بیقرار ظهور » وبلاک شماست که جلب توجه و محبت خاصه اهل بیت (ع) می طلبد
« بیقرار ظهور » وبلاک شماست گنجینه های دارد که حضور شما را می طلبد
و . . . « بیقرار ظهور » منتظر حضور سبز شما گرامیان است
سربلند و پیروز باشید

سلام علیکم .
فرصتی دست داد که عرض ادب و سلامی خدمت خواهر خوبم داشته باشم .
تابعدخدانگهدار .

سلام و عرض ادب.مدتی بود نبودم و شرمنده از محضرتون.خوشحالم که خدمت رسیدم.خدانگهدارتون

سلام مرضیه عزیز . کم پیدا شدین خانمی . ..حالتون خوب هست . روزگار روبه راهه؟ انشا الله که همین طوره . باز هم پیش من بیاین . کلبه بهار همیشه چشم به راه مهمونه . یا علی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد