سقای لب تشنگان حضرت ابالفضل(ع)

حضرت ابالفضل عباس (ع) چندین مرتبه آب از فرات آوردندوآخرین مرتبه وقتی شدت عطش بچه هارا ملاحظه کردند محضر امام شرفیاب شدند وعرض کرد: ای برادرم آیا اجازه جنگ میدهید؟

امام حسین گریه شدیدی نمودندوپس از آن فرمودند:ای برادرم تو صاحب علم وپرچم لشگر من میباشی وچون تو رفتی لشگر من متفرق خواهد شد.

عرض کرد:سینه ام تنگ شده واز این زندگی به ستوه آمده ودلگیر شده ام.

درهمین گفتگو صدای فریاد العتش اطفال را شنیدند .با اجازه امام به طرف دشمن رفتند ..

وقتی که خواستند وارد فرات شوندچهارهزار نفر آب فرات را محاصره کردند که حضرت با انها مبارزه نمودند ووارد برفرات شدند.

چون میخواستند مقداری از گوارا بنوشند یاد از تشنگی امام حسین واهل بیتش نمودند وآب را ریختند..

وسر انجام جان خودش رابخاطر سیراب نمودن اهل بیت پیامبر (ع)تقدیم نمود وبا شهادتش آثار شکستگی در صورت مبارک امام حسین (ع)ظاهر گردید ..

وبه این مطلب آن حضرت اشاره فرمودند که:هم اکنون پشتم شکسته شد وقدرتم کم شد..

 

 امام صادق در زیارت عموی بزرگوارشان میفرمایند:

  

السلامُ عَلَیکَ اَیُهَاالعَبدُ الصّالِحٍُ المُطیعُ للهِ ولِرسولهِ ولامیرَالمؤمنین وَالحَسَنِ وَ الحُسینِ صَلی الله عَلَیهِم وسَلم..

 

سلام بر تو ای بنده شایسته حق ومطیع خداوند ،وکسی که از رسول خدا وامیرالمومنین وامام حسن وامام حسین (ع) اطاعت نمودی ..

 

وَلَعَن الله مَن جَهِلَ حَقَّکَ وَاستَخَفَّ بِحُرمَتِکَ ..وخداوند لعنت کند کسانی را که حق ترا نشناختند وحرمت تورا سبک شمردند..(کامل الزیارات ،ومفاتیح )

 

سلام به همه دوستان .. به ایام سوگواری سید وسالار شهیدان . اباعبدلله الحسین (ع) رسیدیم..ازهمه تمنا دارم منو از دعای خیرتون بی نصیب نذ ارید.

مطلبی راجع به کربلاواهمیت زیارتش آماده کردم .به امید روزی که توفیق زیارت اون حضرت نصیب همه عاشقاش بشه.. قبل ازهر چیز به خاطر طولانی بودن مطلب واینکه امکان داره زمان زیادی لازم باشه برای مطالعه کامل مطلب آنلاین بمونید ،یه پیشنهاد وراهکار دارم که امیدوارم اجرا کنید وبتونید بدون دقدقه خاطر از قطع ارتباط (یا همون دیس کانکت )مطلب رو کامل بخونید.

 

برای اینکه پس ازِDisconnect شدن بتونید در حالت Offline صفحات رو ببینید ،باید تنظیمات internet option رو که در کنترل پنل هست تغیر بدید:   ابتدا وارد تب Advancedشده وسپس در صورتیکه گزینه :empty temporary internet file when browser is closed تیک داشت ،تیکش رو بردارید ،از این به بعد پس از connect  شدن وباز کردن صفحات اینترنت اکسپلورر ،میتونید این صفحات رو در حالت Offlineهم ببینید..

 

بازم میگم دعا یادتون نره..مخصوصا اونموقع که دلتون شکست وهوای کربلا کرد.

 

در حدیث صحیحی آمده است :پیامبری نیست مگر اینکه سرزمین کربلا را زیارت کرده وبه آن سرزمین خطاب کرده که ماه درخشنده ای را در تو دفن مینمایند.

 

حضرت نوح در کربلا:

 

وقتی کشتی نوح بر روی آب سیر می کرد به سرزمینی رسید که نوح ازتلاطم شدیدآن ترسید که کشتی غرق شود .گفت :"طنت الدنیا ومااصابنی فرع مثل هذه الارض":همه دنیا را دور زدم ومثل این سرزمین ،دلهره ونگرانی به من دست نداد،‌جبرئیل نازل شد وگفت "اینجا سرزمین کربلا وقتلگاه حسین (ع)فرزند آخرین پیغمبر خدا است" . حضرت نوح واصحابش برای مظلومیت آن حضرت گریه کردند وبر قاتلش لعن نمودند.

 

حضرت ابراهیم درکربلا:

 

شیخ الانبیاء ،حضرت ابراهیم (ع) وقتی سوار بر اسب بود ،از این سرزمین می گذشت ،پای اسبش لغزید واز اسب زمین خورد وسرش شکست ،گفت :"(الهی ماحدث منی؟)" خدایا! چه لغزشی از من سر زده که این چنین شد؟..به اراده الهی اسبش به سخن آمده وگفت :این سرزمین کربلاست وفرزند آخرین پیامبرالهی را در اینجا میکشند؛ به خاطر همدردی با خون پاک آن عزیز زهرا (س) خون سرت جریان پیدا کرد.

 

حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص)در کربلا:

 

حضرت فرمودند مرا به سرزمینی سیر دادند ،که گفته میشد اینجا کربلاست(سرزمین حزن واندوه) واُریتُ فیهِ مَصرَعَ الحُسَینِ (ع) وَاصحابه؛.. ودرآنجا قتلگاه فرزندم حسین واصحاب با وفایش را به من نشان دادند،ودر آنجا یک مجلس سوگواری وعزاداری برپاشد.

 

حضرت سیدالاوصیاء امیرالمومنین علی (ع)درکربلا:

 

ابن عباس می گوید:همراه حضرت علی (ع) در مسیر صفین بودم ،وقتی به دشت کربلا (ساحل فرات)رسیدیم پیاده شدیم .ناگهان آن حضرت با صدای بلند (مثل اینکه بغض گلوی اورا گرفته )گریه کردند وفرمودند :"یَابنَ عباس اَتَعرف هذالموضع؟"..آیا این سرزمین را میشناسی ؟عرض کردم :نمیشناسم .حضرت فرمودند:اگر مانند من میشناختی از اینجا نمی گذشتی مگر اینکه مانند من گریه می کردی ...این را فرمودند وگریه زیادی کردند طوریکه اشک ازمحاسن شریف آن حضرت جاری وبرسینه مبارکشان می ریخت .فرمودند:"این سرزمین کربلاست ،که محل شهادت حسینم وهفده نفر از نسل من وفاطمه زهرا(س) می باشد ومانند مکه ومدینه وبیت المقدس شناخته میشود.

پیامبران وزیارت امام حسین (ع):

امام صادق (ع) فرمودند:زیارت امام حسین (ع)ازهر عمل پسندیده ای ارزش وفضیلتش بیشتر است...   

 

افتخار زمین کربلاء:

 

قال الصادق (ع) :"ان ارض اکعبه قالت :

زمین کعبه گفت :کیست مثل من وحال آنکه خانه خداوند متعال بر من بنا شده ومردم از اطراف واکناف به طرف من می آیند وحرم امن الهی قرار داده شده ام وچه فضیلتهایی که برای زیارت این مکان مقدس وارد شده(از آنجمله :حضرت علی ابن الحسین (ع)فرمودند:تسبیح گفتن در مکه افضل است از خراج ومالیا ت که در راه خدا انفاق شود.1 

وحضرت باقر(ع)می فرمایند:سجده کننده در مکه به منزله در خون غلطیدن در راه خداست ..در روایتی دیگر آورده اند که طعام خوردن در مکه به منزله روزه داشتن در غیر مکه است .وراه رفتن در مکه عبادت خداوند است .2ودر ادعیه بسیاری درخواست زیارت خانه خدا وارد شده است .)  با این حال خداوند به زمین کعبه خطاب کرد :ساکت باش که فضیلت تودربرابر فضایل زمین کربلا ی حسین چون سوزنی باشد .واگر نبود خاک وتربت کربلا،هرگز تورا فضیلت نداده بودم واگر کسی را که کربلا در بردارد(حضرت سیدالشهدا واصحابش ) نبودند،توراوآنچه تو هم اکنون به آن فخر میکنی نمی آفریدم.

وخداوند کربلا را بهترین زمین در بهشت قرار داده است...

 

مقایسه انفاق در حج ودر مسیر کربلا:

 

عبدالله بن سنان می گوید:به امام صادق (ع) عرض کردم :فدایت شوم پدرت درباره انفاق در راه حج می فرمودند به هر درهمی که در این راه خرج کنی برای اوهزار درهم حساب می شود .کسی که درمسیر زیارت امام حسین (ع) انفاق میکند برای اوچیست؟..حضرت فرمودند:به هر درهمی که در این مسیر صرف میکند:هزارهزارهزار..(تا ده مرتبه هزار را تکرار کردند)برای او حساب می شودوعلاوه بر این رضایت وخشنودی خداوندودعای خیر پیامبر اکرم (ص)وحضرت علی (ع ) وائمه معصومین (ع) باری اوست.3

 

ثواب زیارت حسین (ع) برابر بیست حج:

 

راوی میگوید:امام صادق (ع) به من فرمودند:تاکنون چند مرتبه حج را بجا آوردی ؟عرض کردم :نوزده مرتبه .فرمودند:اگرحجت را بر بیست برسانی (درثواب )مثل کسی هستی که یک بار قبر امام حسین (ع)را زیارت کرده است.4

درروایت دیگری آمده که زیارت امام حسین برابر سی حج مقبول می باشد.

درحدیث دیگری از امام صادق (ع) آمده است که امام با یک زائر امام حسین راجع به ثواب زیارت اینگونه فرمودند: باری چه اینجا آمده ای؟

زائر عرض کرد:برای زیارت حسین(ع) آمده ام .فرمود:هیچ خواسته ای نداشتی ؟

عرض کرد:هیچ آرزویی مگر اینکه آن حضرت را زیارت کنم وسلام دهم وبه وطنم برگردم.  حضرت فرمودند:شما چه ثوابی درزیارت آن حضرت میبینید؟

عرض کرد:مازیارت حضرتش را مایه برکت درجان ،اهل وفرزندان ومال ومعایشمان وموجب برآورده شدن حاجاتمان می بینیم.

حضرت فرمودند:آیا می خواهی زیادتر از این ،ازفضیلت زیارت آن حضرت برای تو بیان کنم؟عرض کرد:ای فرزند رسول خدازیادتر برایم بفرمائید.

حضرت فرمودند :زیارت امام حسین (ع)معادل یک حج مقبول خالصانه ای ست که با رسول خدا (ص)انجام شود.  او از این مقدار تعجب کرد.

حضرت فرمود:ای والله(تعجب میکنی؟)برابردوحج ،.وپیوسته از زیارت آن حضرت زیاد فرمودند ،تا اینکه فرمودند:زیارت امام حسین (ع)برابر با سی حج مقبول خالصانه ایست که با رسول خدا (ص) بجا آورده شود.5

 

ترس از ترک شدن حج:

 راوی می گوید:محضر امام صادق (ع) شرفیاب شدم،حضرت فرمودند:امسال حج مشرف نشدی ؟عرض کردم :چیزی که حج بروم نداشتم ولی عرفه درکنارقبر امام حسین (ع)بودم.حضرت فرمودند:از آنها که سرزمین منی را درک کردند کم نیاوردی ،بعد فرمودند:

"حقیقتا اگر اکراه این را نداشتم که مردم حج را ترک کنند،هر آینه حدیثی را برای شما (درباره زیارت امام حسین (ع)بیان میکردم که هرگز زیارت آن حضرت را ترک نمی کردید.6

 

 

ودرحدیث دیگری امام باقر (ع)فرمودند:اگر مردم می دانستند چه فضیلتی در

 

زیارت امام حسین (ع)است،ازشوق ،جان می سپردند ونفسشان از روی حسرت

 

واندوه قطع می شد.7

 

                  مدفن شاه شهیدان کربلاء            مظهر آیات یزدان کربلاء

 

                مخزن اسرار قرآن کربلاء            مرکز ترویج ایمان کربلاء

     

                منشاءغفران یزدان کربلاء         مظهرالطاف رحمان کربلاء                   

 

 

روایات متعددی داریم که زیارت امام حسین (ع) معادل حج وعمره می باشد ،وروایات مختلفی که معادل یک حج ،دوحج ،بیست حج ،سی ،هفتاد،هشتاد،صد وهزار حج ..است وظاهراً این ثوابهای مختلف به حسب مراتب معرفت ورعایت آداب وشرایط می باشد..

(کامل الزیارات ،وسائل ،ج14،باب45،ابواب مزار ومستدرک،ج10،باب34)

 

 

                   چی می شه یابن فاطمه            یه گوشه چشم به ما کنی؟

     

                         .. قلب منو جلا بدی           راهیه کربلا کنی؟؟..

 

1.وسائل ،ج13،ص288،باب 45

2.وسائل،ج13،ص288

3.مکیال المکارم،ج2،ص414

4.ثواب الاعمال ،ص92،کامل الزیارات،باب66

5.وسائل،ج14،باب45،ص450،وصدرحدیثوسائل،ج10

6.وسائل،ج14،ص464وبحار،ج98،ص91،ح32

7.بحار،ج98،ص18،ح1

 

نظرات 33 + ارسال نظر
مهدی 1384/11/10 ساعت 23:10 http://margbar.blogsky.com

سلام
دستت درد نکنه بابت این همه زحمتی که تو این وب کشیدی
موفق باشی
یا علی

صدر 1384/11/11 ساعت 01:22 http://akhbaregorhan.blogfa.com

سلام بر حسین

سلام بر آب به لب تشنه

سلام بر اولاد کشته... اصحاب کشته

سلام بر خواهر و فرزند و فرزندان به اسارت رفته

سلام بر حر باز گشت کرده

من 1384/11/11 ساعت 01:35 http://www.i-t-c.blogfa.com

آنان که خاک را به نظر کمیا کنند ....آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند؟
یا حسین ....



*** به نــام تــو ای قــرارهستـی***



باز هیئتها چادرهای خود را علم کردند . باز کوچه ها و خیابانها سیاه پوش شدند .گویا خود را برای چیزی آماده کرده اند .

مگر خبری شده که یکدفعه عالم و آدم به شور افتاده اند ؟

مگر کسی در راه است ؟

مگر لبی تشنه است ؟

مگرباز مادری میخواهد گلوی کودکش را برای آخرین باز بوسه بزند ؟وای نکند باز حسین عزم کوفه کرده و دارد باز به این قوم مهمان کش اعتماد می کند ؟

باز صدای هل من ناصر[ٍ ینصرنی به گوش میرسد .

وای بر ما ! وای برما !

اگر این بار نیز حسین بازتنها بماند .



*******************************

سلام مرضیه عزیز . دستت درد نکنه . مطالب بسیار مفید و ارزنده ای رو در پست قرار دادید . البته من همه اینها رو در منتهی الامال خوندم . ولی اینگونه مطالب همیشه جاذبه داره . خصوصا در این ایام . اجرت با خود آقا امام حسین (ع)

ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و هفتاد دو گل به خاک و خون خفته دشت کربلا را خدمت شما تسلیت عرض می کنم

****************************

السلام علی الحسین ، و علی علی بن الحسین ، و علی اولاد الحسین ، و علی عباس الحسین ، و علی اصحاب الحسین ، و علی انصار الحسین




سلام علیکم.از مطالب خوب و قشنگی که انتخاب نمودید لذت بردیم.ان شالله روزی رزق شما وما کربلا نرفته ها کربلا باشد آمین

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست عزیز....فرا رسیدن ایام محرم الحرام و سوگواری سرور و سالار شهیدان را خدمت آقا امام زمان(عج) و شما دوست عزیز تسلیت عرض میکنم.. ممنون از حضورتون و ممنون از نظر لطفتون...برای ما هم دعا کنید...سجاده عشق آپدیت شد...التماس دعا..اللهم عجل لولیک الفرج..منتظر حضور سبزتون هستم..موفق و سربلند باشید..حق نگهدارتون

مهدی 1384/11/11 ساعت 11:11 http://margbar.blogsky.com

سلام
منم شما رو لینک کردم امیدوارم که تو کارتون و زندگی موفق باشید
یا علی

صدر 1384/11/11 ساعت 11:38 http://gorhannajaf.blogfa.com

سلام

کربلائی بشی الهی

باید بیشتر دوباره بخونم .

گروهان هم سر زدید ؟

ای کاش این یا حسین گفتن ها آدممان کند. ممنون که سرزدی آبجی. مچول هر شب مطلب جدید داره. امتحانا هم بد نبود. تموم شد اگه خداد بخواد. یاعلی. التماس دعا

احسان 1384/11/11 ساعت 12:02 http://najva.blogfa.com


سَرِ دار و بی قرارم که نیامدی کنارم *** چه کنم صبا رساند به من از تو عطر و بویی.
به لب شکسته من سخنی به جای مانده *** تو میا عزیز زهرا(س) به دیار ننگ تویی.
به دیار بی وفایی چهکنم اگر ببایی *** به خدا قسم نداری تو به کوفه جز عدویی.
به میان کوچه آنش به سر غریب ریزند *** شده شهر کوفه مشهور، ندارد آبرویی.

ای خدا شب شده و من چه کنم *** یک تن و این همه دشمن چه کنم.
اهل کوفه همه پیمان شکنند *** خود نمک خوار و نمکدان شکنند.
صبح بر دامن من چنگ زنند *** شام از بام به من سنگ زنند.

گویمت شرح سفر ای قبله ام *** از فراز دار شهر درد و غم.
مردمی از مردمی دور و پلید *** مهربانی گشته اینجا ناپدید.
این دیار مردمی مهمان کش است *** میزبان از کشتن مهمان خوش است.
آنکه را با ید علی(ع) اطعام کرد *** هم به تو هم بر علی(ع) دشنام داد.


احسان 1384/11/11 ساعت 12:02 http://h

احسان 1384/11/11 ساعت 12:03 http://najva.blogfa.com

سلام.
خسته نباشید.

یک سال قمری بر ما گذشت.
انشاء الله که در این سال نوکر خوبی برای اربابمان، حضرت سیدالشهداء(ع) بوده ایم.
حال بهار نوکری دیگری آغاز شده است.
الحمدلله رب العالمین که عمرمان به محرم امسال رسید.
انشاء الله توفیق درک این محرم و صفر را داشته باشیم و
بسیار خوب و ارزنده برای اربابمان سوگواری کنیم تا انشائ الله از ما راضی شوند.
باشد که مزد عزاداریمان، خونخواهی حضرت امام حسین(ع) در رکاب امام زمان(عج) باشد. انشاء الله.

پرودگارا ! در مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، دلی شکسته و قلبی محزون و چشمانی پر اشک عنایت فرما.
آمین.

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج).
التماس دعا.
کربلایی و عاشورایی باشید.
یا امیرالمومنین، حیدر(ع) مدد.

به نام حضرت دوست ..............

من هم فرا رسید ایام محرم که یاد آور حماسه

ایثار ،

رشادت،

جانبازی و

شهادت و

اسارت

هست را به همه عاشقان اهل بیت و شما بزرگوار تسلیت میگویم

............

از دعای خیر کسی را محروم نفرمائید

..............

در پناه حضرت دوست

سلام
خسته نباشید
ایام سوگواری مولا و یارانش را خدمت شما تسلیت میگویم
باز این چه شورش است که در خلق عالم است
موفق باشید
یا علی

با سلام
خواهر من همه اینها که گفتید درست ایا در زمان حال ما درسی که باید از این حادثه بزرگ تاریخی بگیریم چیست
رهرو راه حسین تا تقدیس نام او؟پیروی از حسین یا گریستن بر او ؟

سلام. وبلاگ من آپدیت شد. خوشحال میشم بخونید نظر بدید.

به نام حضرت دوست
با سلام
خدای بزرگ را شاکرم تا دمی دیگر مجالی به این بنده کمترین خود داد تا بتوانم از زبان شیفتگان و دلدانگانش از سیمای نورانیش بنویسم. امید که جرعه ای از ان شراب طهورش به بندگانش بچشاند. دوستان و همسفران گرامیم از این همه لطف و سپاس بی پایان شما تشکر و قدر دانی میکنم..

همیشه به یاد دوستان خوبم هستم.دوست گرامی بیاییم این بار واقعه عاشورا را انگونه که هست به تصویر بکشیم پیام عاشورا را به بشریت منتقل کنیم از اسطوره سازی خود داری کنیم بدانیم عاشورا پیامی بس عظیم و بزرگ برای رهروان قافله نور دارد

موفق باشین

یا حق


خدایا به ما توانایی شناخت درست از رهبران وامامان دین مان
و همت واراده کافی جهت پیروی کردن (شیعه مطلق بودن) راارزانی دار. امین.
در پناه حضرت دوست

احسان 1384/11/12 ساعت 16:43 http://najva.blogfa.com


سلام.
خسته نباشید.

شب سوم محرم، شب قدر نوکری، شب سه ساله حضرت ابی عبدالله(ع)، شب خانم حضرت رقیه(س) رسید.
مدد ارباب حسین(ع).
پرودگارا ! در مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، دلی شکسته و قلبی محزون و چشمانی پر اشک عنایت فرما.
آمین.
سوگواری هایتان مقبول درگاه خداوند متعال.

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج).
التماس دعا.
کربلایی و عاشورایی باشید.
یا امیرالمومنین، حیدر(ع) مدد.

اندرا 1384/11/12 ساعت 18:21 http://www.endra.blogfa.com

سلام دوست عزیز البته من باره اول است که در این وبلاگ قشنگ میام من هم ماه محرم را به شما و همه دوستان تسلیت میگم موفق باشی فعلآ خدا حافظ

سلام علیکم .
پیش از خواندن مطلب که پس از قطع شدن می خوانم و بقدر تشنگی بهره ی خود را می برم ، ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام ، التماس دعادارم .
فعلا خدانگهدار .

سلام خواهرم و عرض تسلیت
درود خدا بر ارواح پاک و طیب شهدای کربلا

سلام. من دیشب مثلا آپ کردم نمی دونم چرا به روز نشد!!!!!
حالا به جاش الان دیگه به روزه. در مورد واقعی بودنش شک ندارم. یاعلی

السلام علیک یا أبا عبد ا... الحسین

امام حسین (ع): این را دانسته باشید عالی ترین نعمت هایی که خداوند به شما داده است، احتیاج هایی است که مردم به شما دارند، مراقب باشید که با بی اعتنایی به نیازمندان، این نعمت ها را رد نکنید که تبدیل به نقمت و بلا خواهد شد. بدانید که کار نیک علاوه بر آن که موجب ستایشگری مردم است، به دنبال آن هم پاداش الهی در کار است. اگر ممکن بود که (کار نیک) را به صورت انسانی ببینید، او را شخصی خوش رو، بسیار زیبا مشاهده می کردید که هر بیننده ای از دیدارش لذت می برد و چنانچه می شد (کار زشت) را به صورت انسان ببینید، شخصی زشت و بدقیافه به چشم شما می آمد که دلها از آن نفرت می گشت و چشم ها از دیدار روی نحسش فرو بسته می شد.
بحار الانوار، ج 78، ص 121

سلام مرضیه جان. من هم این ایام رو تسلیت میگم و ازت طلب دعای خیر دارم.
اللهم عجل لولیک الفرج.

با سلام
وبلاگ ارتباطات شما را به دیدن وبلاگهای زیر دعوت می نماید.
باز آمد موسم عشق بازی با افکار حسین
باز جوشید عشق از حماسه راه حسین
دیده ها خون ببارند از مرثیه تنهائی های حسین
را ه باز کنید که امشب مهمان آمده به عزای حسین

زینب جان عاشقان حسینت میزبانی می کنند
دلداری می دهند و عزاداری می کنند
یا بن الحسن اینجا محفل جاماندگان تاریخ است
که چون درمانده اند سوگواری می کنند
.
noahmadi.blogfa.com
Noahmadi1.blogfa.com
Noahmadi2.blogfa.com
Noahmadi3.blogfa.com
Noahmadi4.blogfa.com
Noahmadi5.blogfa.com
Noahmadi6.blogfa.com
Noahmadi7.blogfa.com
Noahmadi8.blogfa.com
Noahmad14.blogfa.com

سلام مرضیه جان...خوبی خانوم؟؟؟ممنون از اینکه بهم سر میزنی خانومی....فرا رسیدن ایام سوگواری حسینی رو بهت تسلیت میگم امیدوارم از این روزا استفاده ی لازم رو ببری و ممنون میشم اگه من رو هم از دعای خودت محروم نکنی...بروزم....خوشحال میشم سر بزنی....موفق باشی....التماس دعای فراوان....یاعلی....

بنام خدا
سلام

.....................
محرم آمد
آری محرم امد
ماه حسین ع
ماه وفاداری و از خودگذشتگی 72 یار مهربان
ماه بی برادر شدن زینب س
ماه بی پدر شدن رقیه س
........
منهم فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین ع را تسلیت می گویم
.....
برای شما آرزوی موفقیت دارم
..................
منتظر قدوم همیشه سبز شما هستیم
التماس دعا
یا حسین
یا مهدی فاطمه

سلام علیکم.در ساعت ۵ صبح بروز نمودم.اگر صفحه عوض نشد از f5استفاده کنید.ممنون

دلارام 1384/11/14 ساعت 22:01

سلام. ایمیلت رو می خوام. دعا می کنی برای ما یا التماس دعا لغلغه زبانم شده؟ دلم عجیب گرفته.

سلامی از میان حزن و اندوه ماه خون........ چه بگویم که بغض محرم مجالی برای سخن گفتن باقی نذاشته است....... از میان بوی خیمه های نیم سوخته حسین. از میان صدای فرات و العطش دردانه های حسین ...... چه بگویم؟....... عذاداری هایتان مقبول........ التماس دعا....... در انتظار منتقم خون حسین......... اللهم عجل لولیک الفرج


شیعه باید آبها را گل کند /
خط سوم را به خون کامل کند/
خط سوم خط سرخ اولیاست /
کربلا بارزترین منظور ماست/
شیعه یعنی تشنه جام بلا /
شیعگی یعنی قیام کربلا/
شیعه یعنی بازتاب آسمان /
بر سر نی جلوه ی رنگین کمان/
از لب نی بشنوم صوت تو را /
صوت « انی لا اری الموت» تو را/
شیعه یعنی امتزاج ناز و نور /
شیعه یعنی رأس خونین در تنور/
شیعه یعنی هفت وادی اضطراب /
شیعه یعنی تشنگی در شط آب ...........

سلام وبلاگ قشنگی داری
به وبلاگ من هم سر بزنید

[ بدون نام ] 1385/08/19 ساعت 14:56

http://seyedemazloom.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد