سلام .یک بار دیگه  سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت وقائم آل محمد (ص) حضرت
 
مهدی موعود رو به همه دوستداران ائمه تبریک میگم.ایشالله همه از منتظرهای واقعی حضرت

باشیم...

می خواستم کل باقیمونده داستان رو  وارد کنم دیدم که خیلی طولانی میشه ایشالله بقیه ش باشه تو
 
یه فرصت دیگه
.
نظرات 14 + ارسال نظر

سلام...خوبین مرضیه خانوم؟؟؟ممنون از اینکه به وب لوگم سر زدین....وب لوگ زیبایی دارن....راستی ولادت حضرت مهدی(عج) رو با اینکه گذشته اما بتون تبریک میگم.....ممنون میشم برا منم دعا کنین......موفق باشید....یاعلی....

سجاده یاس 1384/06/31 ساعت 22:06

سلام...دستت درد نکنه خیلی جالبه...بازم ادامه بده...یا علی

سلام مرضیه جان،خوبی خانومی؟
خیلی ممنون از بابت لینک...لطف کردی عزیزم....
باعث افتخارمه که لینک وبلاگ زیبای تو دوست عزیز رو به لیست دوستان سرزمین نور اضافه کنم...
التماس دعا

سلام مرضیه جان،خوبی؟
من لینکتو اضافه کردم عزیزم...
میشه آی دی یاهوتو داشته باشم؟
ممنون میشم
التماس دعا

یادش بخیر باکرى انگار این رو دیده بود اوضاع بعد جنگ رو به بچه ها گفته بود یه عده تون مى مونید مثل حالا باصفا دق مى کنید از غصه
منتظرن شهدا یه عده برمى گردید پشت مى کنید به جبهه مى گید ولش جبهه رو اینا یه مشتى حرفه
یه عده هم خوش مى شید به داده هاى دنیا از دلاتون پاک میشه دوره بودن ما من کمتر از اونیم
که ایرادى بگیرم دلم فقط مى سوزه کاش که میشد بمیرم

ندا 1384/07/03 ساعت 01:56

سلام.خسته نباشید.با آرزوی موفقیت روز افزون.اگه می شه به این وبلاگ سر بزنیدو اگه مایل دونستید لینک کنید.علی یارتون.
http://www.felestin.mihanblog.com/

سلام... مطالبتون خیلی عالیه ... فقط واسه ما کورا از فونت درشت تر استفاده کنید ممنون میشیم..

دارم گنهان ز قطره باران بیش
از شرم گنه فکنده ام سر در پیش
آواز آمد که غم مخور بنده ی من
تو در خور خود کنی و من در خور خویش

سلام مرضیه جان، خوبی؟
انشاا... هر جا هستی سلامت و شاد باشی
التماس دعا

سلام دوست خوبم :) ... یه کم دیر شد ولی ایام شعبانیه رو بهت تبریک میگم .... پایدار باشی ... دعا

سلام مرضیه خانوم....خوبین؟؟؟ممنون از اینکه بهم سر می زنین و ممنون از اینکه وب لوگ من رو هم لینک کردین....منم با اجازتون وب لوگتون رو لینک می کنم.راستی اگه دوست داشتین خوشحال میشم به وب لوگ دیگم هم سر بزنین.آدرسش اینه:http://montazerezohoor.parsiblog.com موفق باشید....التماس دعا....یاعلی....

سلام.به روز شدم منتظرتم

[ بدون نام ] 1384/07/10 ساعت 20:07

تالامتلا مالمسايهاخفقا

بسمه تعالی
سلام علیکم
وبلاگ واقعا عالی و زیبایی دارین
امیدوارم موفق باشید
سری هم به وبلاگ بنده بزنین و ما را از نظرات زیبایتان بهرمند فرمائید. خوشحال میشم وبلاگ بنده را در لینکتان درج نمایید
التماس دعا.یاعلی

سلام
وب زیبایی داری
مطالبش جالب بود
به ما هم سر بزن
دیر اسـت کـه دلدار پیامی نفرسـتاد
نـنوشـت سـلامی و کلامی نفرستاد
صد نامـه فرسـتادم و آن شاه سواران
پیکی ندوانید و سـلامی نـفرسـتاد
بای
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد