شب نوزدهم

با سلام وعرض تسلیت شب ضربت خوردن حضرت علی (ع)...والتماس دعا در شب قدر .

باب وجوب توبه نمودن ازهمه گناهان وتصمیم براینکه هرگز به گناه بازنگردد:

اسماعیل بن سهل گوید :به خدمت امام جواد (ع) نوشتم که:به من چیزی بیاموز که هرگاه آن را بگویم در دنیا

وآخرت با شما باشم .حضرت با خط شریف خود که آنرا میشناختم نوشت :سوره مبارکه " ا نا انزلناه " را زیاد تلاوت
 
کن ودو لب خودرا با گفتن استغفار تر کن (نیروی تازه بخش).

امام صادق از پدران بزرگوارش روایت فرمود که :رسول خدا فرمودند که :هر دردی دوائی دارد ودوای گناهان

استغفارکردن است.  
 
                                                      

نظرات 9 + ارسال نظر

تو را سفارش می کنم به ترس از خدا و پیوسته در فرمان او بودن و دلت را به یاد او آبادان نمودن و به ریسمان اطاعتش چنگ در زدن و کدام رشته، استوارتر از طاعت خدا میان خود و او داری، اگر بگیریش و بدان دست درآری؟ / از نامه ی 31 نهج البلاغه

بنام خدا
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دو ست عزیز و خانواده محترمتان.
ضربت خوردن برترین انسان عالم را به شما دوست عزیزتسلیت عرض میکنم.
آمدم بر درگهت با چشم گریان یا علی...
تو کریم عالمی من بر تو مهمان یا علی...
گر چه سر تا پا گناهم،عاشق کوی توام...
روی لطف و مرحمت از من مگردان یا علی...
بوده عمری آرزوی من که در شهر نجف ...
آیم و بوسم ضریحت از دل و جان یا علی...
.
ا للـــــــهم عجل لولیک ا لفرج انشاء الله....
موفق و سربلند باشید.... ا لتما س دعا
منتظر حضور سبزتون هستم


مولا علی علیه السلام فرمودند :
«أُذْکُرُوا انقِطاعَ اللَّذّاتِ وَ بَقاءَ التَّبِعاتِ.»
به یاد آرید که لذّتها تمام شدنى است و پایان ناگوار آن بر جاى ماندنى.

شهادت یگانه گوهر هستی پدر تمام شیعیان دنیا را به حضرت ولی عصر عج و تمامی شیفتگان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت عرض می کنم .......

سلام مهربون . خوبی عزیز دلم . نمیدونی دیشب چقدر یبه یاید تو مهربون بودم
ما رو دعا کردی ؟
التماس دعا داریما
یا علی

دلا باید به هر دم یا علی گفت
نه هر دم بل دمادم یا علی گفت
یه صدق دل همیشه یاد او کرد
به هر پیچ و به هر خم یا علی گفت
دمی که روح در آدم دمیدند
زجا برخاست آدم یا علی گفت
چو نوح از موج طوفان ایمنی خواست
توسل جست هر دم یا علی گفت
زبطن حوت یونس گشت آزاد
زبس در ظلمت یم یا علی گفت
عصا در دست موسی اژدها شد
کلیم آنجا مسلم یا علی گفت
نمیشد زنده جان مرده هرگز
یقین عیسی بن مریم یا علی گفت
رسول الله شنید از پرده غیب
ندائی آمد آنهم یا علی گفت
نزول وحی چو فرمود سبحان
ملک در اولین دم یا علی گفت
علی در کعبه بر دوش پیامبر
قدم بنهاد آن دم یا علی گفت
به فرقش کی اثر میکرد شمشیر
گمانم ابن ملجم یا علی گفت

منم تسلیت عرض میکنم

سید 1384/08/01 ساعت 13:05 http://labgazeh.blogfa.com

سلام ..
طاعات و عبادات قبول
از دیدنتان در سرای لبگزه خوشحال شدم
ما را هم دعا می کنید؟ در این شبهای نورانی؟

سید 1384/08/01 ساعت 13:05 http://labgazeh.blogfa.com

سلام مرضيه جان،خوبی؟
نماز روزه هات قبول باشه مهربون
ما رو هم دعا ميکنی؟
خيلی التماس دعا دارم
در پناه حق

سلام
انگاری امروز جا موندم نه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد